HELP!!iphone volledig gereset discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen, ik heb mijn iphone via settings helemaal gereset omdat ik hem wil verkopen, maar nu loopt ie vast als ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Kan iemand mij helpen, ik heb mijn iphone via settings helemaal gereset omdat ik hem wil verkopen, maar nu loopt ie vast als ik hem aanzet krijg ik alleen het apple logo en meer doet ie niet!
Weet er iemand een oplossing...alvast bedankt Edit hij geeft nu wel aan dat ie aan het denken is met zon rondje maar meer gebeurt er niet, kan het zijn dat ie nog bezig is met resetten??? Edit tevens stopt ie nu ook met denken blijf alleen een vastlopend apple logo zien met een denksignaal dat ook stil staat... Laatst gewijzigd door maatie; 26-08-08 om 08:11. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
||||
|
||||
![]() je kan ook miss herstellen...er zijn zoveel oplossingen, gwoon ff op het forum zoeke...
succes
|
|||
|
|||
![]() Herstellen al meerdere malen geprobeerd met verschillende firmwares ook met custom firmwares geprobeerd maar krijg elke keer een foutmelding dat ie niet hersteld kan worden heb fout 20 gehad en 13 etc.
Probeer nu bounce zn oplossing hopen dat het lukt. In ieder geval bedankt en alle hulp is nog steeds welkom. |
|
||||
|
||||
![]() Gebruik eens even de zoekfunctie. Hier zijn al verschillende oplossingen voor.
slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gereset en nu ??? | lieven0303 | Archief | 1 | 07-06-09 22:14 |
Iphone Gekocht - Nadien Gereset en nu blijft hij hangen? | VirtuaCash | Archief | 7 | 10-04-09 08:58 |
2e hands iPhone gereset, help! | jerrelino | iPhone algemeen | 4 | 15-03-09 16:42 |
HELP!!iphone volledig gereset | maatie | Archief | 2 | 26-08-08 10:25 |
Help! iphone met 1.1.3 perongelijk gereset, vraagt nu om herstel.. | Baster | Unlock [archief] | 3 | 04-02-08 12:54 |
|
|