iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Modborrel (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/20633-modborrel.html)

iCulture 08-09-08 22:10

Fijn! :D Ik heb de post weer aangepast.

Michael 08-09-08 23:07

Ik kan niet vanwege mijn werk maar ga kijken of ik iets kan regelen

Bomans 08-09-08 23:33

Sorry jongens, maar ik zal er echt niet bij zijn.
150km en op zijn minst 2u rijden. dat maakt samen 300km en 4u in de wagen :eek:
Moet langs Brussel en Antwerpen. Onbegonnen werkt. Want dat zijn dagelijks monsterfiles.

iCulture 09-09-08 00:10

Aanwezig: Jean-Paul, Gonny, "R", ArB, Destiny, Scorpiosoft, psychonikeo
Niet zeker: cypher21 (onder voorbehoud oppas), Michael (werk)
Nog geen bericht: sossienl
Afwezig: Bomans, macfreaker, colliehome

macfreaker 09-09-08 06:33

Van mij wist je het eigenlijk ook al uit een vorige post. Ik zal dus niet aanwezig zijn.
Sorry.

iCulture 09-09-08 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 186248)
Ik kan niet vanwege mijn werk maar ga kijken of ik iets kan regelen

Dat zou echt superfijn zijn als dat lukt, Michael! :cool:

colliehome 09-09-08 08:40

Zoals reeds vermeld tegen JP, weekdagen zijn voor mij niet mogelijk. Sorry guys. Wil er heel graag bij zijn maar tijdens de week kan niet. Begrijp dat we allen offers moeten maken maar .... mijn excuus. Vrijdagavond was nog een laatse optie maar de rest niet echt behalve een weekend.

Nikooos 09-09-08 09:55

Is er iemand die na afloop in de richting van Breda, Gorichem of Nijmegen moet toevallig? Ik ga namelijk normaal gesproken met de fiets en de waterbus naar mijn werk, maar die vaart niet na 8 uur geloof ik. Ik kan waarschijnlijk nog wel de bus nemen, maar meerijden is altijd makkelijk natuurlijk ;)

cypher21 09-09-08 23:38

Ik heb een oppas kunnen regelen
Dus mochten er geen gekke dingen gebeuren, ben ik woensdag rond 19.00 in 010 (afhankelijk van files).

edit:
@Psycho, ik was van plan via de A20/A12 richting het oosten terug te rijden, maar ik zou eventueel via de A15 langs Gorichem kunnen rijden. Nijmegen of Breda is ruim een half uur langer rijden, maar mocht er geen andere vrijwilliger zijn, dan zou dat ook niet zo'n ramp moeten zijn.

edit2:
Niet goed gekeken :D Ik zie dat Alblasserdam gewoon op de route richting de A15 is, dus dat zou helemaal geen probleem moeten zijn

iCulture 09-09-08 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 186815)
Ik heb een oppas kunnen regelen
Dus mochten er geen gekke dingen gebeuren, ben ik woensdag rond 19.00 in 010 (afhankelijk van files).

woei! Thanks man! De moeite wordt erg gewaardeerd :cool:

sossienl 09-09-08 23:56

Ik ben even afhankelijk van de thuis situatie. Daar is nog niets zinnigs over te zeggen. in ieder geval ga ik mijn uiterste best doen!

iCulture 10-09-08 00:37

Aanwezig: Jean-Paul, Gonny, "R", ArB, Destiny, Scorpiosoft, psychonikeo, cypher21
Niet zeker: Michael (werk), sossienl (thuissituatie)
Afwezig: Bomans, macfreaker, colliehome

Michael 10-09-08 00:48

Na mijn zoveelste coaching cursus had ik niet echt zin meer om er over te beginnen Misschien wel iets voor ons ook coaching :D

Destiny 10-09-08 11:46

Kom je nou wel of niet Michael :p

Michael 10-09-08 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 186991)
Kom je nou wel of niet Michael :p

Weet ik nog niet Ik hoop aan het einde van de week zekerheid geven.

"R" 10-09-08 12:02

je kan evt. meerijden Michael

Michael 10-09-08 12:05

Als ik kom dan ben ik al in Rotterdam want ik werk daar :D

iScorpio 10-09-08 17:05

Ik moet helaas afzeggen :(

Mijn vader wordt a.s. vrijdag met spoed geopereerd en krijgt een 6-voudige by-pass rond het hart. Dit alles is deze week pas ontdekt. Ik wil de komende week mijn vader en ook mijn moeder bijstaan tijdens het herstel. Zijn al aardig op leeftijd en ik wil er dan voor ze zijn.

Ik hoop op begrip van jullie kant hiervoor. Veel plezier en ik neem aan dat de notulen wel zullen volgen via de mail.

Ben dus vanaf vrijdag waarschijnlijk iets minder actief hier op het forum.

colliehome 10-09-08 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 187248)
Ik moet helaas afzeggen :(

Mijn vader wordt a.s. vrijdag met spoed geopereerd en krijgt een 6-voudige by-pass rond het hart. Dit alles is deze week pas ontdekt. Ik wil de komende week mijn vader en ook mijn moeder bijstaan tijdens het herstel. Zijn al aardig op leeftijd en ik wil er dan voor ze zijn.

Ik hoop op begrip van jullie kant hiervoor. Veel plezier en ik neem aan dat de notulen wel zullen volgend via de mail.

Ben dus vanaf vrijdag waarschijnlijk iets minder actief hier op het forum.


Veel sterkte !

"R" 10-09-08 17:14

Heel veel sterkte!!!! Een zware operatie voor de boeg, gevolgd door een lange periode van herstel denk ik. Maar: over het algemeen een meer dan goede kans op herstel als hij zich wat aanpast aan wat hij kan. Mijn schoonvader heeft er ook 6, jaren geleden geopereerd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.