iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Modborrel (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/20633-modborrel.html)

iCulture 03-09-08 14:44

Modborrel
 
Als (bewust) aparte post: een mod-only borrel lijkt me zeker erg nuttig! Dan graag wel op zeer korte termijn, want A) wij zijn vrijwel de gehele maand oktober op vakantie en B) eigenlijk zou de "echte" borrel ook nog ergens deze maand gehouden moeten worden .. (P.S. ArB, vanavond daar even over MSN'en?).

De locatie is wellicht een stuk uitdagender nu met onze Belgische moderatortak, maar mijn voorkeur zou inderdaad Amsterdam zijn.

ArB 03-09-08 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 183234)
Zucht, gaan we weer.....

Niet als ik er niks aan verdien. Dan kan je moeilijk van een handel spreken. Hoeveel moet ik hier nog over uitleggen :confused:

Kunnen we deze niet sluiten en een andere openen wanneer wij als mods bij elkaar kunnen komen om de neuzen dezelfde kant op te laten wijzen onder het genot van een drankje en hapje.

PS.
JP was me net voor met z'n post.

Goed plan, maar misschien handiger om een stad te kiezen waar we niet een uur bezig zijn met de auto parkeren ? Betalen ervoor vind ik niet erg. ;)

Wat mij betreft kan het op korte termijn geregeld worden, maar mijn voorkeur gaat uit naar de maandag tot donderdag avonden.

ArB 03-09-08 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 183235)
Als (bewust) aparte post: een mod-only borrel lijkt me zeker erg nuttig! Dan graag wel op zeer korte termijn, want A) wij zijn vrijwel de gehele maand oktober op vakantie en B) eigenlijk zou de "echte" borrel ook nog ergens deze maand gehouden moeten worden .. (P.S. ArB, vanavond daar even over MSN'en?).

De locatie is wellicht een stuk uitdagender nu met onze Belgische moderatortak, maar mijn voorkeur zou inderdaad Amsterdam zijn.

Ja msn staat aan vanavond ;)

cypher21 03-09-08 15:16

Een borrel lijkt me gezellig.

Een maandag of donderdag zou mij ook goed uitkomen, op de dinsdagen heb ik deze maand s'avonds cursussen staan, dus die dagen kan ik iig sowieso niet.

Amsterdam is altijd leuk, probleempje is inderdaad het parkeren, ik zou denk ik uit het werk die kant op moeten komen (ook altijd een uitdaging met files ;)), en ik kan/wil niet met het openbaar vervoer.

iCulture 03-09-08 15:20

Amsterdam is niet per se een must voor ons, maar liever niet aan de andere kant van het land :)

"R" 03-09-08 15:22

Modborrel
 
Even hier verder over de modborrel (nieuw woord voor galgje):D

iScorpio 03-09-08 15:23

Ik kan in principe elke dag. Maandag t/m vrijdag alleen in de avonduren. Bestemming maakt mij niet zoveel uit.

cypher21 03-09-08 15:36

Bestemming maakt mij ook niet zoveel uit, ik zit momenteel gedetacheerd in Ede, dus dat ligt vrij centraal ;)

Utrecht is denk ik het centraalst (niet een must), maarja, ik ken daar ff geen leuke kroegen :) Ben daar al (te) lang niet meer geweest, maar destijds wel een erg gezellige borrel bij de grachten gehad!

Destiny 03-09-08 15:53

Of misschien Den Bosch?
Dat is ook dichterbij voor de belgen onder ons

cypher21 03-09-08 16:40

ow ja, ik was even vergeten dat er ook Belgen waren :D (no hard feelings I hope)

Den Bosch of Tilburg zou dan idd iets centraler zijn

Bomans 03-09-08 17:06

Inderdaad, er zijn ook Belgen :rolleyes:

Amsterdam is voor mij al meer dan 200km (enkel) rijden en dat vind ik nu net iets teveel.
Den Bosch is ook al vlug 150km, dat is bijna 1u45 rijden.
Als dat op een weekavond moet gebeuren ...
Ik woon onder Brussel, dus Nederland is sowieso niet heel dicht bij voor mij.

macfreaker 03-09-08 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 183381)
Inderdaad, er zijn ook Belgen :rolleyes:
Amsterdam is voor mij al meer dan 200km (enkel) rijden en dat vind ik nu net iets teveel. Ik woon onder Brussel, dus Nederland is sowieso niet heel dicht bij voor mij.

Voor mij hetzelfde , woon niet ver van Bomans en voor een borrel naar Amsterdam is het wel net te ver hoor. Sorry mensen. Net even gekeken op google maps.

Citaat:

Driving directions to Amsterdam, The Netherlands
233 km – about 2 hours 17 mins

Destiny 03-09-08 17:15

Den Bosch is ook super gezellig.
Roels is wel een gezellig restaurant/bar. Ik weet alleen niet zo dat je kunt reserveren.

iScorpio 03-09-08 17:30

Moet ik alvast een hotel reserveren? :D

Michael 03-09-08 20:50

Waarom niet naar Antwerpen :D
Lekker bier, heel veel aardige mensen, goed eten

ArB 03-09-08 20:52

Ik heb geen voorkeur, antwerpen is voor mij goed te doen.
Den Bosch is dan zelfs verder gok ik :D

En ik heb 4 zitplaatsen dus er kan meegereden worden. ;)

iScorpio 03-09-08 20:53

Hmmm, Antwerpen is voor mij weer te ver weg.

iCulture 03-09-08 20:55

Antwerpen is voor jullie (Den Haag/Brabant) goed te doen, maar wij moeten uit A'dam komen (en SossieNL uit Emmeloord, Scorpio uit Emmeloord, etc.). Net zoals wij dat niet van de Belgen verlangen om zo lang te rijden zou ik toch willen verzoeken om dat andersom ook niet van ons te verlangen. Dat kost simpelweg gewoon teveel tijd. Den Bosch (of Breda, ook leuk) is al een fiks eind rijden, maar daar zou ik nog mee kunnen leven (liever niet, maar ik snap dat we elkaar toch ergens moeten gaan ontmoeten)

iScorpio 03-09-08 20:56

Den Bosch of Breda is goed te doen voor mij.

ArB 03-09-08 21:33

Dan heb ik een lichte voorkeur voor breda. Is denk ik ook makkelijker te bereiken met openbaar vervoer ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:12.