Kleur van het display discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 2 weken mijn Iphone 3G en had hiervoor een Iphone uit Amerika. Als ik deze twee naast elkaar heb dan is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Kleur van het display
Ik heb sinds 2 weken mijn Iphone 3G en had hiervoor een Iphone uit Amerika. Als ik deze twee naast elkaar heb dan is er een kleur verschil tussen de 3g en de oude versie.. De 3g is geelig van kleur en de oude is heel helder van kleur. Klopt dit? Ook heb ik een Ipodtouch die die is ook helder van kleur.
Iemand ook ervaring hiermee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit klopt idd.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het standaard lichtblauwe kleur van de iphone wijzigen | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-10-10 18:04 |
Kleur van de Letters | Holten | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-10-10 21:13 |
Iphone display kapot (niet het beeldscherm maar wat het weergeeft) | sfenn | Archief | 7 | 06-12-08 11:57 |
|
|