//

Raar incident resulteert in 'verdwijnen' van apps.

Raar incident resulteert in 'verdwijnen' van apps. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok here's the deal. Vanochtend 2.1 gejailbreaked met de nieuwe quickpwn, zonder enige problemen binnen 3 minuten gepiept. Dus ik weer alle apps downloaden via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-09-08, 22:32
Simian's schermafbeelding
Simian Simian is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 13
Standaard Raar incident resulteert in 'verdwijnen' van apps.

Ok here's the deal.

Vanochtend 2.1 gejailbreaked met de nieuwe quickpwn, zonder enige problemen binnen 3 minuten gepiept. Dus ik weer alle apps downloaden via cydia, alles prima.

Nadat ik Winterboard had geinstalleerd en de waarschuwing had gelezen dat het mogelijk was dat de iphone 'randomly reboot after 1 minute or so'. Dus ik leuk wachten voor 2 minuten, niets. Ok, ik ga verder. Categories geinstalleerd. Ik alle games in een folder geplaatst onder de naam, je raadt het al, 'games'. Nadat ik ze allemaal had geselecteerd in de lijst drukte ik op 'finish' of iets in die zin. Precies toen, herstarte de iPhone compleet (dus niet alleen springboard herladen, het apple logo kwam weer in beeld en het duurde even voordat hij was opgestart).

Ok, ik redelijk verbaasd dat zo lang na de installatie van Winterboard hij alsnog herstartte, maar goed. In de waarschuwing stond dat het eenmalig was en dat het geen verdere gevolgen had.

..Tenzij je net bezig was applicaties aan categorizen via Categories.

Aldus, al mijn games weg. Geen folder 'games' te bekennen, ook niet in Categories zelf. Ik geprobeerd Categories te de-installen, ging zonder problemen, maar alsnog geen games folder (ook niet verwacht na de-installatie) en alsnog geen games op het springboard.

Goed. Ik redelijk gefrustreerd mijn iPhone hersteld, wat lang duurde. Mijn iPhone recovered, wat heel lang duurde, en uiteindelijk ook mijn 16GB aan muziek terug erop gezet wat HEEL lang duurde.

Daarna opnieuw gejailbreaked met de nieuwste quickpwn, ging zonder problemen en voila. Een gejailbreakte iPhone.

Ik had alle gedownloade applicaties uit iTunes verwijderd, en ze getracht opnieuw te installeren op de herstelde en gejailbreakte iPhone (nu dus met alleen standaard applicaties & cydia, installer). Applicaties zoals Shazam die ik niet had 'gecategorized' werden zonder probleem geinstalleerd en werkt perfect.

ECHTER. Hier het uitendelijke probleem. Nadat ik de games opnieuw download via iTunes (of de appstore via mn iPhone) en die ik hat gecategorized met Categories verdwijnen van het springboard na het installeren. Blijkbaar is er na het herstellen van de iPhone alsnog iets blijven hangen waardoor de apps alsnog verdwijnen in de 'games' folder die uberhaupt niet te zien is op het springboard of iets in die zin.

Aldus, hier een redelijk groot probleem omdat een groot deel van de applicaties die ik erop wil zetten gewoon verdwijnen na installatie. Zelfs na volledig herstel.

Zelf zat ik te denken dat de reservekopie vanwaar ik hem heb hersteld hier iets mee te maken zou kunnen hebben.. Maar ik weet het allemaal niet meer.

Nou het is een heel verhaal geworden, hopelijk heeft hier iemand enig idee hoe ik dit tot een goed einde kan helpen!

Alvast bedankt. =]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-08, 22:42
gelderland20 gelderland20 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Volgens mij had ik ergens gelezen dat wanneer je een programma in een categorie plaatst dat het programma op je spring board dan verborgen word en als er iets mis gaat je ze weer zichtbaar kan maken met poof, weet niet zeker of dit werkt maar je kan het altijd proberen
  #3  
Oud 21-09-08, 22:44
Simian's schermafbeelding
Simian Simian is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gelderland20 Bekijk bericht
Volgens mij had ik ergens gelezen dat wanneer je een programma in een categorie plaatst dat het programma op je spring board dan verborgen word en als er iets mis gaat je ze weer zichtbaar kan maken met poof, weet niet zeker of dit werkt maar je kan het altijd proberen
Ik ga poof is downloaden, kijken of het werkt!

Edit:

Na heel wat gedoe met Cydia heb ik uiteindelijk Poof en BossPrefs gedownload, inderdaad stonden die applications gewoon op 'hidden'. Nu staan ze er weer mooi op! Heel erg bedankt.

Laatst gewijzigd door Simian; 21-09-08 om 23:40.
  #4  
Oud 23-09-08, 09:59
gelderland20 gelderland20 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Graag gedaan
  #5  
Oud 23-09-08, 10:02
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Deze kan dan op slot.
Had je ook met de zoekfunctie kunnen vinden. Is al een paar keer ter sprake gekomen.
Toch fijn dat het is opgelost.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps verdwijnen bij update leny2e iPhone Apps 2 15-08-10 20:33
Windows: apps verdwijnen na itunes Jonhie iTunes 2 16-05-10 22:19
Apps doen raar. IphoneMitchell iPhone Apps 1 14-06-09 09:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:26.