Aangeschafte app's na clean install discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, zit met de volgende vraag: Ik heb een aantal (free) app's op mijn iphone staan. Wat gebeurt er met deze app's als ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
zit met de volgende vraag: Ik heb een aantal (free) app's op mijn iphone staan. Wat gebeurt er met deze app's als ik een volledige clean install doe. Dus geen backup terug of zo. Kan ik alsnog deze app's zonder aanvullende kosten weer via de App Store terug plaatsen? Of kan dat via iTunes, omdat ze toch ergens op mijn Mac staan. Reden voor mijn vraag is dat er bv best veel prijs fluctuaties zijn in de apps (bijv eerst week gratis) en later een paar euro. Ik wil best betalen voor een App, maar niet telkens na een clean install..... Niet dat ik dagelijks een clean install doe, maar meer om principe ....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je eenmaal een spel hebt aangeschaft ongeacht voor welke prijs
dan heb je de recht om hem voor altijd gratis te downloaden. Mits er een betaalde update is die ik nog niet ben tegen gekomen. (mischien dat dat niet eens mogelijk is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zolang je hetzelfde AppleID gebruikt is dit geen probleem, maar dit had je met een beetje zoekwerk echt wel kunnen vinden.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Clean install + Jailbreak + Unlock 3GS | mrkuiper | Jailbreak | 18 | 13-11-10 13:39 |
Clean install PC, nu bang dat mijn iphone leeg wordt bij synchroniseren | RioolDokter | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 13:04 |
iPod touch: Install app perongeluk verwijderd. | iCupboard | Jailbreak | 7 | 11-03-10 22:25 |
Kan geen app. meer installeren via Install | Lowtje | Jailbreak apps en thema's | 3 | 31-10-08 14:10 |
Ik krijg install.app niet geïntalleerd | Junior1986 | Unlock [archief] | 6 | 01-12-07 10:29 |
|
|