iPod Touch met firmware 2.1 ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er hier iemand met een iPod touch running on 2.1 ? Voor degene die er een hebben: Staat er bij instellingen-geluid een optie waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
iPod Touch met firmware 2.1 ?
Is er hier iemand met een iPod touch running on 2.1 ?
Voor degene die er een hebben: Staat er bij instellingen-geluid een optie waar je kunt kiezen of je je ringtone via de speaker, oordopjes of nergens door wilt horen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
een ringtone op een ipod touch ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Ik kan me herinneren dat deze optie bij 1.1.4 wel geactiveerd was op een iPod. Deze functie zit namelijk ook in de iPhone firmware maar werkt standaard niet. Ik probeer hem toch werkend te krijgen.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod touch 3g 4.0 firmware | Utouch | Jailbreak | 0 | 22-09-10 15:44 |
iPod touch: Ipod Touch 3G Firmware: 3.1.3 | gerros | Jailbreak | 6 | 06-05-10 22:36 |
|
|