beeldscherm iphone gebarsten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb een iphone 16 g uit usa maar mijn beeldscherm is gescheurd na een val van tafel hij werkt wel gewoon maar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi ik heb een iphone 16 g uit usa maar mijn beeldscherm is gescheurd na een val van tafel hij werkt wel gewoon maar het glas splinterd eruit maar mijn vraag was,kan ik hem zelf repareren zoja waar haal ik onderdelen en wat kosten onderdelen en waar kan ik hem anders klaar laten maken.
als iemand een idee heeft laat het me dan weten,mijn mail adres is:******** @hotmail.com groeten therry modbreak: mail adres verwijderd ivm spam/misbruik. Laatst gewijzigd door Bomans; 26-09-08 om 15:04. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone scherm gebarsten (voorkant) | kal_el | Mobistar | 13 | 09-04-11 17:50 |
ipod touch 4g beeldscherm gebarsten. | darknidja | iPhone algemeen | 0 | 27-03-11 18:50 |
Iphone 4 scherm gebarsten | lilquincey | iPhone algemeen | 0 | 21-11-10 00:59 |
Batterij gezwollen en iphone 4 gebarsten | g0uq1x | iPhone algemeen | 20 | 22-10-10 15:29 |
iPhone scherm gebarsten | Drumpie | Archief | 2 | 09-11-09 15:01 |
|
|