Upgrade unlockte FW 1.0.2 naar FW 2.1 mogelijk? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds lang een ge-unlockte iPhone, FW 1.0.2. Mijn vraag is nu: kan je deze upgraden naar FW 2.1? Zo ja: kan dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Upgrade unlockte FW 1.0.2 naar FW 2.1 mogelijk?
Hallo,
Ik heb sinds lang een ge-unlockte iPhone, FW 1.0.2. Mijn vraag is nu: kan je deze upgraden naar FW 2.1? Zo ja: kan dit in één keer? Hoe kan ik deze upgrade best aanpakken? Kan iemand me wegwijs maken waar ik hier op het forum de beste methode terugvind? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hier kan je al mee verder als je het topic goed doorleest van de osx gebruikers.
lees vooral hoe ze van 1.1.4 naar 2.1 gegaan zijn,is dezelfde wijze die jij kan volgen. deze handleiding is wat uitgebreider en heb je wat meer tijd voor nodig (30 minuten ongeveer)
|
||||
|
||||
Gebruik even de zoekfunctie. Hier is al meer dan genoeg over geschreven. Je zult moeten restoren/updaten naar 2.1 in iTunes en daarna Quickpwn gebruiken.
Hier gaat een slotje op.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: AT&T 3GS geunlocked mbv blackra1n/blacksn0w -> upgrade mogelijk naar 4.0/4.0.1? | Bastituta | Jailbreak | 0 | 18-12-10 11:18 |
iPhone: Down en upgrade niet mogelijk, HELP!!!! | Flexned | Jailbreak | 7 | 10-07-10 13:11 |
Downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2 niet unlockte iphone 3G | Deed | Archief | 1 | 13-02-10 12:10 |
gejailbraekte en unlockte 3.0.1 naar 3.1.2 | cece1996 | Archief | 1 | 16-11-09 10:16 |
heb otb 1.1.1 wil naar unlockte 1.1.2 | danielx8rs | Unlock [archief] | 6 | 18-11-07 02:49 |
|
|