wat is dat? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren wat nieuwe apps gedownload van verschillende sources oa: iLog iBlacklist Showtime Sendpics iCountdown Locations FileBrowser Ik weet het is wat maar hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat is dat?
Ik heb gisteren wat nieuwe apps gedownload van verschillende sources oa:
iLog iBlacklist Showtime Sendpics iCountdown Locations FileBrowser Ik weet het is wat maar hij was gecrashed en had niks in back up. Maar heb heb nu ook in eens tussen het icoontje van de accu en het klokje een horentje staan die ik hier voor nooit had gezien (zie foto voor icoon) Wie o wie weet wat het is? Ik hoorde ook allemaal wilde verhalen dat de telefoon spontaan naar nummers gaat bellen en de telefoon rekeingen dan flink opgaat lopen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb het al!
Het heeft te maken met het prog iBlacklist. Ik had als probeersel een nummer op de blacklist gezet en daar mee gebeld naar mijn mobiel. De beller wordt dan direct doorgezet naar de voicemail, terwijl je voor andere gewoon bereikbaar bent, en dan komt er ook een icoontje in de balk boven erbij om aan te geven dat er iemand heeft gebeld.... Afhankelijk of ze een voicemail achte hebben gelaten komen er ook nog icoontjes bij voor voice mail ed! Grappig! Bedankt voor het meedenken!! |
|
||||
|
||||
nou dat is opgelost.
Volgende keer even je vraag in het goede subforum plaatsen aub.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! wat is dat, nen Iphone? :) | Charlize | Archief | 1 | 23-07-09 22:06 |
Developer inhuren, wat kost dat ongeveer? | Choosedennis | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 16-06-09 17:11 |
|
|