Jailbreak info? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, ik ben na hevig zoeken wel een beetje achter wat een jailbreak inhoud. ik heb net een weekje of 2 mijn nieuwe iphone(fw:2.1) and ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak info?
Ok, ik ben na hevig zoeken wel een beetje achter wat een jailbreak inhoud.
ik heb net een weekje of 2 mijn nieuwe iphone(fw:2.1) and i was wondering: 1. Als je jailbreakt, houd je dan je apple appstore programma's? en kan je de appstore nog gebruiken dan? 2. je contact gegevens, agenda en smsjes? 3. je instellingen v/d telefoon? Ik weet dat ik vast antwoorden voor mijn neus voorbij heb zien kokmen maar gewoon overheen heb gelezen. mijn excuses daarvoor Met vriendelijke groet Pierce |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1- Ja en Ja
2- Die blijf je houden 3- Die blijf je ook behouden Dit was ook te vinden via de zoekfunctie. Daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
iPhone: HELP! Iphone 4 gecrasht (zonder jailbreak), veel info kwijt | detim | Jailbreak | 1 | 04-03-11 21:36 |
Jailbreak info gevraagd voordat ik ga jailbreaken | Guest-20210112152018 | Archief | 1 | 31-03-10 00:11 |
|
|