iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ervaring reparatie door ipod-service.nl (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/24802-ervaring-reparatie-door-ipod-service-nl.html)

post scriptum 22-12-08 16:51

Aan de iPhoneclub: waarom zo achterdochtig over deze positieve berichtgeving over ISN?
Worden jullie gesponsord door een andere (en veel duurdere) reparatie-service?
Ik heb vrijdag ook m'n iPhone laten vallen: glas gebroken. Op 't internet gezocht naar reparatie bedrijven en reparatie bleek m'n kerstbudget danig te drukken maar ISN bleek het voor € 75 te doen (incl. rekening en BTW!). Ik ben er vandaag heengereden vanuit A'dam en hij was in een halfuurtje weergemaakt. Ik vind het een topservice en bottom-prijzen.
Groet Peter,
Amsterdam.

iScorpio 22-12-08 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door post scriptum (Bericht 233636)
Aan de iPhoneclub: waarom zo achterdochtig over deze positieve berichtgeving over ISN?
Worden jullie gesponsord door een andere (en veel duurdere) reparatie-service?
Ik heb vrijdag ook m'n iPhone laten vallen: glas gebroken. Op 't internet gezocht naar reparatie bedrijven en reparatie bleek m'n kerstbudget danig te drukken maar ISN bleek het voor € 75 te doen (incl. rekening en BTW!). Ik ben er vandaag heengereden vanuit A'dam en hij was in een halfuurtje weergemaakt. Ik vind het een topservice en bottom-prijzen.
Groet Peter,
Amsterdam.

We zijn hier zeker niet achterdochtig maar moeten wel oppassen voor sluik reclame. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat we hier een uithangbord gaan worden voor verschillende bedrijven. Proberen natuurlijk wel zo neutraal mogelijk te blijven ;). Neemt natuurlijk niet weg dat dit bedrijf, blijkt uit de reacties hier, goed werk levert.

Yaron 22-12-08 16:58

Het gaat niet om achterdocht, maar om je voor te doen als klant van ISN en een positief bericht op dit forum achter te laten terwijl je de eigenaar van ISN bent is niet slim...!

Maar ik vind het ook een goed bedrijf met een goede snelheid!!!

Sultan 22-12-08 21:00

Hier ook goede ervaringen met ipod-service,
ben er 2 keer zelf naartoe gereden en erg vriendelijk en goed geholpen, en ook nog eens voor een mooie prijs,
ben zeer tevreden !!

Zweitse 29-12-08 18:14

Hi ben nieuw hier op het Forum,
En mijn eerste post, dan ook maar gelijk een positieve.

Een 3 weken geleden mijn eerste 2G gekocht (marktplaats) en ben helemaal verslaafd aan het app.
Zo erg dat mijn zoon ook spontaan zijn Sony telefoon verkocht, en er zou en moest. voor hem er ook een G2 komen.
En jawel ik had er weer een (marktplaats) 2 dagen geleden.

Maar wat ik ook probeerde, hij wilde op geen enkele manier met de computer connectie maken.

Veel hier op jullie mooie Forum zitten lezen. En kwam tot de conclusie dat het iets met de hardware niet in orde moest zijn.
Ja dat gaat mijn pet te boven. Dus vanmorgen om 10:00 uur IPOD-Service gebeld.
En gelijk zij hij, kom maar langs. (ik woon 40km van hem vandaan)
Bij aankomst werd de IPhone direct onderzocht, en hij kwam tot de zelfde conclusie....Dit is een beetje vreemd.

Een kleine operatie en hij werd geopend, wat bleek er wat een kabeltje losgeraakt.
Wel eens leuk om te zien, hoe zo'n IPhone er van binnen uitziet.
Hij werd aan de computer gehangen en ja hoor boin hoorde ik uit de speakers. Nieuwe hardware gevonden was de melding, pfff een pak van mijn hart :cool:

Hij heeft ook nog de benodigde software voor me opgezet zodat je een US model in Nederland kan gebruiken.;)
En de prijs viel me alles mee 29.75 euries, ik vind dat heel netjes.
Zeker als je naar de tijd kijkt, hij is zeker een uur bezig geweest.

En intussen ook nog gezellig met mij kletsen over van alles en nog wat.

Een pluim voor IPOD-Service van mijn kant.

whaley 06-01-09 15:25

Kies voor Ipod-Service en niet voor T-mobile
 
Ik kan niet anders dan erg tevreden zijn over Ipod-service uit Hoogeloon. En bijzonder ontevreden over de reparatie bij T-mobile (die alles uitbesteden aan Pro Assist). Dit is waarom:
In de headphone ingang brak een stukje van de 3,5 mm plug af. Omdat die pluggen klemmen, krijg je ze er zelf niet uit. Opgestuurd naar t-mobile. Na 10 dagen wachten kwam de kostenraming: dik 270 euro! Ze zijn gek geworden. Bovendien hebben ze het toestel niet eens opengehad om te zien hoe erg de schade is (dan kon ik zien door het intact zijn van het invisible shield dat op mijn toestel zit). Om mijn eigen toestel terug te krijgen moest ik een formulier faxen (faxen?) en wachten totdat het meisje van T-mobile contact zou opnemen om een afspraak voor terugsturen te maken. Na 8 dagen nog geen telefoontje heb ik zelf gebeld. Twee dagen daarna was mijn Iphone er eindelijk weer, ongerepareerd.

Na alle goede berichten in dit forum over Ipod Service het toestel ingepakt en naar hen opgestuurd. En zo kan het dus ook: binnen 1 dag de melding dat het toestel weer in orde was, tegen 22,50 euro! En of ik het bedrag wilde overmaken, zodat het toestel dezelfde dag nog opgestuurd kan worden. Zo gebeurde. Het toestel werd netjes ingepakt teruggestuurd en werkt perfect.

Je zou toch meer mensen tegen de reparatie-charlatans van T-mobile en pro assist in bescherming willen nemen? Bij deze waarschuw ik jullie!

iScorpio 06-01-09 17:08

Omdat dit moment begint het aardig op een reclame topic te lijken voor het desbetreffende bedrijf. Ik zet er nu even een slotje op want iedereen weet zo langzamerhand zijn weg te vinden naar dit bedrijf ;).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.