SBSettings discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met het volgende: Ik krijg SBSettings niet aan de gang. Heb dit forum door gezocht, maar helaas niets kunnen vinden. Als ik met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik zit met het volgende:
Ik krijg SBSettings niet aan de gang. Heb dit forum door gezocht, maar helaas niets kunnen vinden. Als ik met mijn vinger een slide maak van links naar recht over het scherm (boven aan) dan gebeurt er dus niets... Ook met 2 vingers tappen heeft geen gevolg. Wie o wie kan mij hierover meer vertellen? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Misschien een opnieuw installeren.
Of je iPhone uit- en terug aanzetten? |
|
||||
|
||||
![]() Nog een keer opnieuw installeren was de truc. Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht...
/slotje pls |
|
|||
|
|||
![]() Ik slide altijd van rechts naar links, zie nu dat het ook andersom gaat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kan ook gewoon je vinger op de StatusBar houden. Dan popt SB Settings ook.
Maar de topic starter heeft de oplossing, mooizo.
|
||||
|
||||
![]() Dit topic blijft open omdat het handige info is en er op die manier ook naar gezocht kan worden via de Search functie. Gesloten topics kunnen niet makkelijk meer doorzocht worden.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
![]() Er is toch al een SBSettings topic....
|
|
|||
|
|||
![]() idd en daar staat(dacht ik) ook in dat de volgorde van installeren belangrijk is
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgorde deed er niet aan toe. App was op de één of andere manier niet goed geinstalleerd. Re-install was hiervoor de oplossing.
|
|
||||
|
||||
![]() //Topic nu definitief gesloten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBSettings | Guest-20181017000445 | Jailbreak apps en thema's | 20 | 29-12-11 21:09 |
Sbsettings | Rach31 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-02-11 21:19 |
SBSettings 3.0 | Bomans | iPhone algemeen | 197 | 03-10-10 18:50 |
SBSettings | Boeddha1939 | Archief | 3 | 10-08-10 16:44 |
Sbsettings | Carlos02 | Archief | 5 | 15-05-09 20:19 |
|
|