Verbinding discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, gisteren in Belgie een iphone gekocht. Nog heel veel vragen: wanneer maak je verbinding met internet? Ik heb mijn gewone T-mobile sim erin gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbinding
Goedemorgen,
gisteren in Belgie een iphone gekocht. Nog heel veel vragen:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door macfreaker; 30-11-08 om 11:00. |
|
|||
|
|||
Slecht geslapen??
Hé gezellig hier!
Dacht dat het juist voor problemen was. Heb je ook een antwoord? Zowel in Wiki als op zoeken niet het antwoord kunnen vinden. Groet. |
|
||||
|
||||
Goedemorgen, voorstellen kan in het voorstel topic en het antwoord op jouw vraag is ruimschoots aan bod gekomen.
Zoek maar eens op APN instellingen Deze gaat op slot aangezien je antwoord allang te vinden is op het forum
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3g verbinding | mrbabbel | iPhone algemeen | 1 | 21-11-10 20:45 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
verbinding | Digger | Archief | 3 | 11-01-10 21:03 |
G verbinding | winock | iPhone algemeen | 3 | 12-08-09 16:20 |
|
|