iPhone krijg ik niet meer in recovery mode discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem. Na het installeren van een thema liep mijn iPhone vast. Toen heb ik hem gereboot, maar startte hij niet meer op. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone krijg ik niet meer in recovery mode
Ik heb een probleem. Na het installeren van een thema liep mijn iPhone vast. Toen heb ik hem gereboot, maar startte hij niet meer op. Blijft bij Apple logo hangen.
Probleem is nu dat ik hem niet meer in recovery mode krijg. Heb al een aantal keren geprobeerd, maar steeds als ie uitvalt reboot ie. Dus op het moment dat ik de sleep knop los gaat reboot ie gewoon. Dat heeft ie nooit gedaan. Weet iemand wat ik kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tis opgelost. Gewoon heel lang de Sleep+Home button in blijven houden net zolang totdat de iPhone uit blijft. Dan de sleep los laten. slotje graag
|
|
||||
|
||||
Oke, mooi
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik mijn iPhone uit DFU / recovery mode? | bastiaan123 | iPhone algemeen | 46 | 19-01-12 00:08 |
iPhone: Help please: Iphone 4 niet meer uit recovery mode te krijgen | pdewildt | Jailbreak | 2 | 23-05-11 15:51 |
iPhone 3GS gaat niet meer in recovery mode | Roy46 | iPhone algemeen | 1 | 21-11-10 14:45 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
Iphone Willt Niet meer in recovery mode gaan | officialsd | Unlock [archief] | 8 | 18-01-08 18:35 |
|
|