iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   bluetooth officieel gekraakt! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/29081-bluetooth-officieel-gekraakt.html)

Pierce 20-04-09 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronbar (Bericht 279686)
Gebruik de 2G al een jaar via een nokia bluetooth carkit. Het enige probleem is dat de degene die je belt een echo dan op de lijn heeft.

Je reageert wel op een oud bericht (ik ook nu :P)
het gaat om onder andere bestandstransfer, niet carkits of headsets, die werktten wel al :)

Timmeh_ 21-04-09 11:44

Voor de liefhebbers en nieuwe forum-leden:
Er is een iBluetooth-ervaringen topic op iPhone Club ;)

Deang 21-04-09 13:10

staat het al in cydia voor de itouch 2g

Francis78 23-04-09 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door landcruiser (Bericht 279484)
ik heb een c 200 combi nw typr met command en nieuwe command softwh .
de 3g werkt daar perfect op via bluetooth .
dacht dat het eerst niet kon maar even doorzetten en het werkt
ter info voor mercedes rijders
landcruiser

Mag ik vragen hoe je dat precies voor elkaar hebt gekregen. Ik rijdt een ML350 van 3 jaar oud. heb vanmiddag wel via bluetooth de iphone en mercedes kunnen linken. Maar kan niet bellen, staan geen contacten in. Ik heb ook een ipod aansluiting erin zitten, dus vind het ook niet erg om hem daarmee te koppelen. Maar geen idee hoe het precies moet?

Weet iemand anders hier misschien meer over?

jonathan 26-04-09 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francis78 (Bericht 280785)
Weet iemand anders hier misschien meer over?

Google al geprobeerd?

Francis78 26-04-09 16:45

Ook geprobeerd ja. Voordat ik een vraag stel google ik eerst en meestal als het Iphone gerelateerd kom ik dan uit op.....tadaaaaaaa....dit forum :D (wel bedankt voor je linkje, de bovenste had ik nog niet gevonden zelf, daar staat wel op het einde een tip waarmee ik wel iets kan als het niet lukt met de middelen de ik nu beschikbaar heb, hoewel hij via bluetooth wel verbinding krijgt met command....) Helaas kon ik ook hier op het forum het antwoord niet vinden en hoopte op de gouden tip. Maar ben bang dat ik waarschijnlijk toch aan zo een iphonecradle moet. Hoopte er te zijn met alleen mijn ipodkabeltje en bluetooth (wat nog steeds moet kunnen volgens mij, maar waarschijnlijk een klusje voor de garage dan) Ga nu eerst op vakantie en daarna ga ik er wel weer mee stoeien......

landcruiser 28-04-09 11:38

ik heb via de dealer (ik werk er zelf) een nieuwe update op de command gekregen en na 2x proberen deed de auto het perfect samen met de i phone 3g.dus het werkt wel.
als je vragen hebt hoor ik het wel
gr mark

nog even over de cradle die werkt alleen op de 2g en niet op de 3g
dit is niet aan te raden en ook best wel duur.
zou gewoon de laatste update op de command zetten.
werkt perfect
gr mark

Francis78 08-05-09 22:45

o...lees je reactie nu pas...sorry. Heel toevallig heb ik pas die update ook gehad, wegens een fout in command. Ik zal hem zodra ik weer terug ben uit Egypte nog een koppelen. Ben benieuwd.....

DVDGuy 12-05-09 22:49

Heb een nieuwe Mondeo en gek genoeg heb ik één keer een verbinding gehad waarbij alles werkte, maar daarna nooit meer.
Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen, bijv. qua instellingen o.i.d.?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.