bluetooth officieel gekraakt! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de website van iPhoneHellas staat een bericht dat de bluetooth functie officieel gekraakt is. Tevens staat er een link naar een video waar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
bluetooth officieel gekraakt!
Op de website van iPhoneHellas staat een bericht dat de bluetooth functie officieel gekraakt is.
Tevens staat er een link naar een video waar het te zien is. Het gaat hier trouwens NIET om bluesn0w maar om iBluetooth. Er is te zien dat er een data transfer is tussen een iPhone en een mac en tussen een Sony-Ericsson en een iPhone.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je een link geven?
ben erg benieuwd |
|
||||
|
||||
ik ben benieuwd
Bron ? |
|
|||
|
|||
Ik heb het gevonden:
iBluetooth: iPhone Bluetooth Unlocked!! — iPhone Hellas |
|
||||
|
||||
Zal dus binnenkort beschikbaar komen in Cydia Ben benieuwd.
|
|
||||
|
||||
Ik zag ergens 10Kb/Sec staan...
|
|
||||
|
||||
het werkt nog maar in 1 richting
dus alleen nogmaar ontvangen wat al een goed begin is ! en de trans. snelheid was 10Kb/s Staat ook op ispazio Joeee |
|
||||
|
||||
Het is eigenlijk toch te gek voor woorden, we zitten met 1,5Mbp/s te internetten en we gaan tegelijk tijd een beetje zitten bluetoothen met 10kbp/s...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zit niet te wachten op Bluetooth om eerlijk te zijn, staat onder aan mijn lijstje.
Bluetooth is tegenwoordig niet meer nodig... (Misschien handig voor in de auto, maar zover ben ik nog lang niet )
|
|||
|
|||
weer een reden bij om jailbreak dus
|
|
||||
|
||||
Nice! Maar ik ga er niet om jailbreaken, hoop dat dit in 2.3 wordt ingevoerd door Apple...
|
|
||||
|
||||
Eerste iPhone-bestandstransfer via Bluetooth
MeDevil heeft een video gemaakt, waarin te zien is hoe voor het eerst een bestand vanaf de iPhone via Bluetooth kan worden verstuurd.
Lees verder over: Eerste iPhone-bestandstransfer via Bluetooth |
|
||||
|
||||
eindelijk
dat deze maar zo rap mogelijk beschikbaar komt dat ik foto's en muziek kan zenden en ontvangen van vrienden. |
|
|||
|
|||
Het belangrijkste is dat het werkt!
Hopelijk gaat MeDevil samenwerken met het DevTeam zodat alles zsm online komt en draait zoals het hoort.
|
|||
|
|||
zou je met deze hack ook muziek kunnen luisteren met je bt stereo heatset?
|
|
||||
|
||||
Bluetooth werkt perfect "out of the box" in onze auto: volledige synchronisatie met contacten, bellen, etc ... (Volvo V70, versie 2009)
|
|
|||
|
|||
bluetooth mercedes c 200 cdi met command
ik heb een c 200 combi nw typr met command en nieuwe command softwh .
de 3g werkt daar perfect op via bluetooth . dacht dat het eerst niet kon maar even doorzetten en het werkt ter info voor mercedes rijders landcruiser |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gebruik de 2G al een jaar via een nokia bluetooth carkit. Het enige probleem is dat de degene die je belt een echo dan op de lijn heeft.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: playstation 3 gekraakt, wat als itunes gekraakt wordt? | jajaohnee | iTunes | 8 | 28-04-11 15:22 |
yiPhone Timer gekraakt! | basboy | Archief | 17 | 14-07-08 15:05 |
iPhone gekraakt? | Janssen | Archief | 1 | 10-03-08 18:11 |
|
|