probleempkje discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb het volgende ik wil me iphone jailbreaken met quickpwn maar ik kom niet verder als stap 2 waar ik een firmware moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleempkje
hoi,
ik heb het volgende ik wil me iphone jailbreaken met quickpwn maar ik kom niet verder als stap 2 waar ik een firmware moet kiezen en ik vind geen eentje die het doet worden allemaal niet ondersteunt. ik heb eerder gejailbreakt maar toen selecteerde die er automatich eentje welek firmware en pwn versie kan ik gebruiken en waar kan ik deze downloaden. moet ik de firmware die ik download dan eerst herstellen in itunes en dan quickpwn erover heen waarbij ik dezelfde firmware kies? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tip 2.2.1 maar ik ga hier een slotje op zetten want er is al een topic voor quickpwn waar je vragen kan stellen. En nog een tip het helpt niet om je apps niet via de appstore verkregen op deze manier op je iPhone te krijgen. Je krijgt dezelfde problemen als met de custom.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Je kan de firmwares vinden in onze WiKi onder Firmware
|
|