//

probleempkje

probleempkje discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb het volgende ik wil me iphone jailbreaken met quickpwn maar ik kom niet verder als stap 2 waar ik een firmware moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-09, 22:52
dannydaboy1984 dannydaboy1984 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 13
Standaard probleempkje

hoi,

ik heb het volgende ik wil me iphone jailbreaken met quickpwn maar ik kom niet verder als stap 2 waar ik een firmware moet kiezen en ik vind geen eentje die het doet worden allemaal niet ondersteunt.

ik heb eerder gejailbreakt maar toen selecteerde die er automatich eentje welek firmware en pwn versie kan ik gebruiken en waar kan ik deze downloaden.

moet ik de firmware die ik download dan eerst herstellen in itunes en dan quickpwn erover heen waarbij ik dezelfde firmware kies?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-09, 22:56
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Tip 2.2.1 maar ik ga hier een slotje op zetten want er is al een topic voor quickpwn waar je vragen kan stellen. En nog een tip het helpt niet om je apps niet via de appstore verkregen op deze manier op je iPhone te krijgen. Je krijgt dezelfde problemen als met de custom.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 03-02-09, 22:56
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Je kan de firmwares vinden in onze WiKi onder Firmware
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.