hoe 3G model herkennen ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan een iPhone te kopen van een particulier. Om zeker te zijn dat ik een 3G model koop wou ik weten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
hoe 3G model herkennen ?
Hallo,
Ik ben van plan een iPhone te kopen van een particulier. Om zeker te zijn dat ik een 3G model koop wou ik weten hoe ik kan herkennen dat het een 3G model is. Op de verpakking? Hoe kan ik het herkkennen aan het toestel zelf? Zijn er misschien nog dingen waar ik op moet letten? Alvast bedankt! Koen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Begin alvast met deze info even te lezen. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod Touch 3G MC Model 4.0 Jailbreak Hoe? | MatthewHoogendijk | Jailbreak | 3 | 31-03-13 16:38 |
Amerikaans model iPhone ?? Hoe kom ik erachter ? | zorphion | iPhone algemeen | 33 | 29-04-10 01:20 |
Belgisch model herkennen? | oliebol | Koopinformatie België | 1 | 04-10-09 15:55 |
itunes herkennen | Pikke | Archief | 4 | 25-08-08 23:35 |
contacten herkennen | 0472bluelagoon | iPhone algemeen | 5 | 10-05-08 15:26 |
|
|