iphone gevonden discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen... ik heb gisteren een iphone 2g (blijkbaar) gevonden nog in goede staat nu is eigenlijk mijn vraag kan ik die nog gebruiken want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iphone gevonden
hallo iedereen...
ik heb gisteren een iphone 2g (blijkbaar) gevonden nog in goede staat nu is eigenlijk mijn vraag kan ik die nog gebruiken want de vorige eigenaar heeft er een sim-blokkering opgezet.. dus...kan ik die nog gebruiken?valt dat te omzeilen ofzo? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beste samourai19,
gevonden voorwerpen dienen bij de politie te worden gebracht volgens de wet. We gaan je hier op het forum dan ook niet helpen om hem weer gebruiksklaar te maken. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 Gevonden | Guccimane | Archief | 10 | 30-01-11 21:18 |
iPhone gevonden | influence | iPhone algemeen | 1 | 17-11-10 17:15 |
iPhone 4 gevonden | xKocer | Koopinformatie en ervaringen | 10 | 22-09-10 19:07 |
iPhone 2g gevonden in West Friesland (eigenaar gevonden) | Simple | Archief | 24 | 29-06-10 09:02 |
Gevonden Iphone | bob01 | Chat en geruchten | 22 | 07-04-10 15:56 |
|
|