iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ervaringen met iPhone OS 3.0 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/31647-ervaringen-iphone-os-3-0-a.html)

Undertaxxx 20-03-09 00:14

Iemand nog problemen dat synchronisatie maar blijft duren ? Is nu al een 6 min. aan het synchroniseren maar lijkt geen eind aan te komen, ook erg vreemd is dat ik geen muziek meer heb in me iPod app. In iTunes zelf geef deze wel een dat er nog muziek op me iPhone zou aanwezig moeten zijn.

Edit: Gewoon meer geduld hebben dus, is net klaar en heb ook weer al men muziek terug in de iPod app.

Michael 20-03-09 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 268583)
Iemand nog problemen dat synchronisatie maar blijft duren ? Is nu al een 6 min. aan het synchroniseren maar lijkt geen eind aan te komen, ook erg vreemd is dat ik geen muziek meer heb in me iPod app. In iTunes zelf geef deze wel een dat er nog muziek op me iPhone zou aanwezig moeten zijn.

Edit: Gewoon meer geduld hebben dus, is net klaar en heb ook weer al men muziek terug in de iPod app.

Ik krijg mijn apps ook niet goed gesynct.

Destiny 20-03-09 00:42

Bij mij gaat het synchen wel goed. Alleen sommige apps crashen of zijn veel trager. Vanmiddag was ik Bejeweled 2 aan het spelen en opeens ging het spel enorm traag. Echt 1 verschuiving per 10 sec.

Werkt bij jullie de Cover Flow?

iceg0dd 20-03-09 01:12

1 Bijlage(n)
vraagtje over OS3: met SMS kan je nu instellen dat het om de 5 min een signaal geeft of is het nog steeds 3 keer een SMS signaal.??????

en heb iemand al ervaring met dit? >>

Bijlage 4714

Undertaxxx 20-03-09 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 268593)
Ik krijg mijn apps ook niet goed gesynct.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 268598)
Bij mij gaat het synchen wel goed. Alleen sommige apps crashen of zijn veel trager. Vanmiddag was ik Bejeweled 2 aan het spelen en opeens ging het spel enorm traag. Echt 1 verschuiving per 10 sec.

Werkt bij jullie de Cover Flow?

Werken bij jullie de Maps applicatie ook niet ? Als ik deze open zie ik de ene keer helemaal niets en de andere keer staat er bovenaan al een locatie ingegeven en vervolgens doet hij verder niets (dus geen maps etc.).

Verdere tests laten uitschijnen dat de firmware toch niet zo heel erg traag is als sommige hier vertellen. Applicaties synchroniseren gaat bij mij verder best goed, duurt wel net iets langer dan vroeger. Lanscape SMS is toch echt wel heerlijk, een sms bericht typen gaat gemiddeld 35% sneller nu. Voorlopig ben ik dus vol lof over de nieuwe 3.0 Firmware.

Michael 20-03-09 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 268677)
Werken bij jullie de Maps applicatie ook niet ? Als ik deze open zie ik de ene keer helemaal niets en de andere keer staat er bovenaan al een locatie ingegeven en vervolgens doet hij verder niets (dus geen maps etc.).

Verdere tests laten uitschijnen dat de firmware toch niet zo heel erg traag is als sommige hier vertellen. Applicaties synchroniseren gaat bij mij verder best goed, duurt wel net iets langer dan vroeger. Lanscape SMS is toch echt wel heerlijk, een sms bericht typen gaat gemiddeld 35% sneller nu. Voorlopig ben ik dus vol lof over de nieuwe 3.0 Firmware.

Maps werkt wel maar je moet geduld hebben. Ook YouTube doet het alleen maar bij Wi-Fi bij 3G krijg ik het niet aan de praat. Landscape is geweldig net als spotlight. En de zoekfunctie binnen mails is ook een vooruitgang.

Undertaxxx 20-03-09 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 268688)
Maps werkt wel maar je moet geduld hebben. Ook YouTube doet het alleen maar bij Wi-Fi bij 3G krijg ik het niet aan de praat. Landscape is geweldig net als spotlight. En de zoekfunctie binnen mails is ook een vooruitgang.

Ok maps daar is blijkbaar nog wat werk aan, het werkt idd maar je moet wel een 60 seconden wachten tot je een kaart ziet verschijnen. Ook werken binnen de applicatie maps gaat heel heel erg traag, maar verder lijkt alles wel goed te werken, zelfs locateme werkt zoals voorheen.

Nu ga ik even aan men werkdag beginnen en vanavond nog even verder met het testen van de nieuwe 3.0 Firmware.

niels1981 20-03-09 10:41

Tethering werkend!
Via bluetooth!

http://i43.tinypic.com/50fguf.jpg

iScorpio 20-03-09 12:58

Vandaag de iPhone in de vliegtuig modus gezet. Toen ik de vliegtuig modus uit zette kwam mijn bluetooth verbinding niet terug, ook al had ik bluetooth opnieuw aangezet via Instellingen.

Na de iPhone opnieuw opgestart te hebben, deed alles het weer normaal.

Reverb 20-03-09 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 268331)
Even snel wat bevindingen van mijn kant.

1) E-mail verzenden met Wi-Fi aan....

....

Is het aantal procenten links naast je batterij icoon ook nieuw in 3.0? Zo niet, hoe heb je dat gedaan, want zie dat je geen jaibreak hebt.

iScorpio 20-03-09 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverb (Bericht 268756)
Is het aantal procenten links naast je batterij icoon ook nieuw in 3.0? Zo niet, hoe heb je dat gedaan, want zie dat je geen jaibreak hebt.

Ja, dat is ook nieuw :)

niels1981 20-03-09 13:57

MMS maar nog niet werkend.
zie camera links in het midden

http://i39.tinypic.com/ruzg49.jpg

Meerdere foto's tegelijk selecteren, versturen via mail of mms

http://i41.tinypic.com/ohoilc.jpg

Undertaxxx 20-03-09 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 268757)
Ja, dat is ook nieuw :)

Hoe laat je dat procent teken verschijnen naast je batterij ?

En is het meer mensen opgevallen dat je email nu automatisch gedownload worden wanneer er Wi-Fi verbinding is. Vroeger moest ik altijd eerst de mail applicatie openen voor emails te downloaden vanaf de server, nu wordt dit automatisch gedaan van zodra er een netwerkverbinding tot stand is gebracht, heel erg handig.

niels1981 20-03-09 14:40

procent teken verscheen bij mij automatisch.

Undertaxxx 20-03-09 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niels1981 (Bericht 268792)
procent teken verscheen bij mij automatisch.

Hier dus blijkbaar niet, mss moet je batterij eerst helemaal opgeladen worden. Zal dat vanavond eens proberen en ik hou jullie op de hoogte.

Lau 20-03-09 15:26

Bij mij werkt alles over het algemeen naar behoren. Down brengen / opstarten duurt wat langer. Maps doet het goed, duurt wel lang met het opstarten. Mail (pop en MobileMe) kan ik sturen en ontvangen. Dictafoon werkt nog niet goed. Als ik die gebruikt heb, dan heb ik geen geluid meer (reboot dan maar). Landscape typen gaat prima. Nog geen crashende apps gehad.
Hoe krijgt men de eerste stapjes tot mms voor elkaar. Het procent teken heb ik nog helemaal niet gezien

iScorpio 20-03-09 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 268788)
Hoe laat je dat procent teken verschijnen naast je batterij ?

Kwam er bij mij ook automatisch bij te staan.

Heb nog steeds problemen met dezelfde settings als ik in 2.2.1 had om mail te sturen via GPRS (EDGE) en 3G. Heb een account via chello maar krijg mijn e-mail er niet uit. Ontvangen gaat wel goed.

Lau 20-03-09 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 268794)
Hier dus blijkbaar niet, mss moet je batterij eerst helemaal opgeladen worden. Zal dat vanavond eens proberen en ik hou jullie op de hoogte.

Ik heb afgelopen nacht mijn iPhone aan de oplader gehad, was helemaal opgeladen, maar ik heb niet het procent teken.......

Destiny 20-03-09 15:46

Ik heb het ook niet.

macfreaker 20-03-09 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 268806)
Kwam er bij mij ook automatisch bij te staan.

Heb nog steeds problemen met dezelfde settings als ik in 2.2.1 had om mail te sturen via GPRS (EDGE) en 3G. Heb een account via chello maar krijg mijn e-mail er niet uit. Ontvangen gaat wel goed.

En heb je de smtp settings dan goed staan, vermoedelijk zijn chello en gsm provider niet gelijk !!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.