iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ervaringen met iPhone OS 3.0 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/31647-ervaringen-iphone-os-3-0-a.html)

shapezzz 18-04-09 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 279014)
ik heb nou echt geen idee welke beter/mooie/handiger is.

De nieuwe methode vind ik handiger want daarmee kan je alvast een nieuw bericht typen terwijl de vorige nog aan het verzenden is, kon eerst niet ;)

jaaplankamp 18-04-09 22:34

KPN.IPCC
 
1 Bijlage(n)
Tehering met KPN werkt top!
Zie foto

Met onderstaand IPCC bestand:
KPN IPCC

shapezzz 19-04-09 12:40

Ik kom op mijn 3G niet meer via DiskAid in de root terecht, wat moet ik installeren vanuit icy om SSH actief te maken ?
Ik wil die Emoij-icoontjes even toevoegen, op de 2G werkt het prima :)

Michael 19-04-09 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 279219)
Ik kom op mijn 3G niet meer via DiskAid in de root terecht, wat moet ik installeren vanuit icy om SSH actief te maken ?
Ik wil die Emoij-icoontjes even toevoegen, op de 2G werkt het prima :)

openssh en de toggle ssh om het weer uit te kunnen zetten.

iScorpio 19-04-09 12:47

OpenSSH vanuit Icy installeren. ToggleSSH kan je daarna ook nog installeren om SSH aan/uit te zetten ;)

Edit: Preceis hetzelfde antwoord als Michael :) :) :)

shapezzz 19-04-09 12:57

Werkt beide niet, zelfs niet na een reboot :(
SSH is sinds de installatie van Beta 3 nog niet gelukt op deze 3G..

Mobiel Datanetwerk in instellingen is trouwens ook leeg, ik gebruik Vodafone als carrier.

Destiny 19-04-09 13:57

Dat is bij mij. Maar je kunt een custom ipcc maken en die uploaden naar je iPhone. Dan crasht mobiel datanetwerk wel in instellingen, maar werkt het internet iig wel.

ButcherJF 19-04-09 14:06

Hmmm, met de beta 2 kon ik nog van alles met de Rebel sim, sinds beta 3 is dat over. Krijg met geen mogelijkheid meer verbinding. Kan óf aan de nieuwe baseband liggen, óf aan het feit dat ik heb zitten klooien met downBB.
Ik p!€l maar even verder....

ikPhone 19-04-09 15:02

Vanmiddag met een beetje hulp van Shapezzzz beta 3 op mijn ikPhone kunnen installeren (nogmaals bedankt!!!!) . Met de nieuwe baseband heb ik naar mijn gevoel beter ontvangst en is het probleem welke ik hier en hier meldde zijn volgens mij opgelost.

Vanmiddag nog 2 keer gehad dat ik geen service had, maar een keer in Flight Mode gezet en het signaal kwam weer terug. Hoe de ervaring met bellen is heb ik nog geen idee van, maar ik heb goede hoop.

Nu gaan we lekker verder spelen met de beta 3!

shapezzz 19-04-09 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 279258)
Dat is bij mij. Maar je kunt een custom ipcc maken en die uploaden naar je iPhone. Dan crasht mobiel datanetwerk wel in instellingen, maar werkt het internet iig wel.

Ok dankje, zou mooi zijn als ik die ff ergens vandaan kon halen ;)

Edit: bestand had ik nog op mijn laptop staan maar als ik deze upload via iTunes geeft ie een foutmelding (is de bedoeling dacht ik te begrijpen)
Rebooten daarna maakt ook niets uit want ik blijf de melding houden dat ik geen mobiel data-abbonement heb terwijl ik dat wel heb, ik stop mijn T-Mobile-sim weer in de 3G want dat geeft verder geen problemen daarmee en ik kan de Vodafone-sim in een 3G met 2.2.1 gebruiken zodat alles goed werkt.

Ben toch nog wel benieuwd of ik dit op kan lossen maar tot nu toe vriendelijk bedankt weer :)

3rdeye 19-04-09 22:07

Ik heb ook beta 3 geinstalleerd, maar YouTube geeft hier nog steeds de ''Could not connect'' error.

iPhone instellen als nieuwe phone helpt niet, en synchen etc werkt wel allemaal goed.

King1987 19-04-09 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rdeye (Bericht 279419)
Ik heb ook beta 3 geinstalleerd, maar YouTube geeft hier nog steeds de ''Could not connect'' error.

iPhone instellen als nieuwe phone helpt niet, en synchen etc werkt wel allemaal goed.

Vreemd, bij mij werkt het perfect :) (gelukkig)

Wil jij ook even je profiel updaten? Je zit namenlijk op 2.0.1 volgens je profiel.

jaaplankamp 19-04-09 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rdeye (Bericht 279419)
Ik heb ook beta 3 geinstalleerd, maar YouTube geeft hier nog steeds de ''Could not connect'' error.

iPhone instellen als nieuwe phone helpt niet, en synchen etc werkt wel allemaal goed.

Heb je de firmware geinstalleerd via update of herstel?
Bij herstel zou het opgelost moeten zijn.

3rdeye 19-04-09 23:13

Herstel, en profiel aangepast :-)

shapezzz 20-04-09 00:51

Op een T-Mobile 3G toestel doet YouTube het wel bij mij maar op hetzelfde toestel met een Vodafone-simkaart weer niet :confused:

MNG 20-04-09 10:00

ik krijg best vaak bij het versturen van een sms dat het 'sending balkje" niet tot het einde gaat en dan lijkt het alsof het smsje niet verstuurd is maar dat is het wel.

Als ik dan de iphone restart dan staan er uitroeptekens bij de smsjes alsof deze niet
verstuurd zijn.....maar dat zijn ze dus wel.

Iemand ook dit probleem? oplossing?

ik draai beta 3

xxMartenxx 20-04-09 10:14

Net deze bug gevonden, tijdens het scrollen door me albums..

http://94.100.114.59/553450001-55350...77_6__MX3.jpeg

Ik heb ook nog niemand gezien die de mogelijkheid om contactpersonen doorsturen als V-card heeft laten zien, bij deze het werkt;)

http://94.100.115.113/553450001-5535...90_6_NUO-.jpeg

shapezzz 20-04-09 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MNG (Bericht 279487)
ik krijg best vaak bij het versturen van een sms dat het 'sending balkje" niet tot het einde gaat en dan lijkt het alsof het smsje niet verstuurd is maar dat is het wel.

Als ik dan de iphone restart dan staan er uitroeptekens bij de smsjes alsof deze niet
verstuurd zijn.....maar dat zijn ze dus wel.

Iemand ook dit probleem? oplossing?

ik draai beta 3

Yep heb ik ook, mijn vriendin vroeg me gisteren waarom ze 2 keer hetzelfde bericht kreeg van me ;)

pdreissen 20-04-09 16:17

Mensen met een Parrot hier in het forum ? Ik gebruik zelf een CK3200 welke het adresboek met de FW2.2.1 en eerder prima synchroniseert. Ik heb op me oude 1st gen iphone nu Beta 3 staan, maar dat synced echt van geen meter. In Beta1 waren heel veel entries niet compleet of garbled. In beta 2 synchroniseerde hij helemaal niks, en Beta 3 zit weer op exact hetzelfde niveau als Beta 1. Meer mensen die dit constateren ?

Iemand die een andere bluetooth carkit gebruikt icm. Beta 3 welke wel goed gaat ? Ben erg benieuwd of dit een typisch probleem is icm. Parrot / Beta FW of gewoon in totaliteit nog niet goed gaat in de FW 3.0 beta releases!

3rdeye 20-04-09 21:33

Daarom: Beta 3.0 + Jailbreak = :)

Het enige nadeel is dat winterboard niet werkt, en je dus alleens dingen kunt aanpassen via mobilesubstrate. (Liveclock,dock reflection e.d)

MXtube werkt overigens wel goed, dus voorlopig gebruik ik deze ipv youtube aangezien die niet werkt bij mij.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.