iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ervaringen met iPhone OS 3.0 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/31647-ervaringen-iphone-os-3-0-a.html)

Playboy Mansion 14-06-09 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Playboy Mansion (Bericht 295357)
Iemand een ipcc-bestand waarbij de carrier name wel helemaal zichtbaar is? Momenteel ziet de mijne er nl. zo uit
http://i39.tinypic.com/11rceqh.jpg

Niet een bijster groot probleem, maar toch

Iemand een antwoord voor me?

xxMartenxx 14-06-09 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door myphone73 (Bericht 295968)
HELP!!!! zie berichtje #1331........... dank U

Heb hetzelfde probleem met KPN kan wel MMS versturen maar niet ontvangen.
Denk dat dit aan KPN ligt en niet aan onze iPhone, KPN ziet onze iPhone's als niet MMS compatible GSM toestelen, Denk dat we daarom links krijgen toegangscodes om de MMS te bekijken:(

En nog een kleine verandering gevonden in Safari in OS 3.0

de mogelijkheid om alle tabbladen te sluiten (dus ook de laatste)

2.2.1 (genomen met de iPhone van me vriendin)

http://94.100.114.170/614100001-6141...16_5_WxOu.jpeg

3.0 (genomen met eigen iPhone)

http://94.100.113.13/614050001-61410...41_5_GG9N.jpeg

myphone73 14-06-09 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx (Bericht 296061)
Heb hetzelfde probleem met KPN kan wel MMS versturen maar niet ontvangen.
Denk dat dit aan KPN ligt en niet aan onze iPhone, KPN zit onze iPhone's als niet MMS compatible GSM toestelen, Denk dat we daarom links krijgen toegangscodes om de MMS te bekijken:(

wat zijn de instellingen om ze te versturen want ook die ben ik nu kwijt..:( thanks alvast....

etienne 14-06-09 18:42

KPN kan blijkbaar MMS versturen maar niet ontvangen. Hier in Belgie (Proximus) kan ik ontvangen maar niet versturen pffff

macfreaker 14-06-09 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mart-in (Bericht 295946)
Ja dat vermoedde ik ook al, en inderdaad logisch :rolleyes:
Maar bestaat hiervoor een instelling in OS 3? Heb hem nog niet kunnen vinden.
Werkt Push mail al bij iemand? Bij mijn Gmail nog niet, of klopt het dat het nog niet werkt?

Pushmail heeft nog nooit gewerkt met gmail of je zou het via omwegen moeten doen. En pushmail via mobileme werkt perfect.

theo1 14-06-09 19:56

Vanavond 3.0 geïnstalleerd (GM-versie) en ook kpn.ipcc gedownloaded om tethering en MMS te installeren. Als ik via iTunes alt-update doe en naar de plek ga waar het het kpn.icc bestand ga, blijft het icoontje vaag en kan ik het niet installeren. Verder vind ik op de iPhone in Settings>Netwerk geen Tethering optie. Iemand een oplossing?

DaveD30 14-06-09 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo1 (Bericht 296111)
Vanavond 3.0 geïnstalleerd (GM-versie) en ook kpn.ipcc gedownloaded om tethering en MMS te installeren. Als ik via iTunes alt-update doe en naar de plek ga waar het het kpn.icc bestand ga, blijft het icoontje vaag en kan ik het niet installeren. Verder vind ik op de iPhone in Settings>Netwerk geen Tethering optie. Iemand een oplossing?

itunes 8.2 beta downloaden dan kan je als backup bestand ook ipcc selecteren

theo1 14-06-09 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 296117)
itunes 8.2 beta downloaden dan kan je als backup bestand ook ipcc selecteren

8.2 heb ik inderdaad gedownloaded, echter ik kan kpn.ipcc niet selecteren.

DaveD30 14-06-09 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo1 (Bericht 296123)
8.2 heb ik inderdaad gedownloaded, echter ik kan kpn.ipcc niet selecteren.

Sorry ik bedoel 8.2 beta 4

Ironis 14-06-09 21:50

Ik heb gisteren geupgrade naar OS 3.0, maar nu werkt exchange niet goed meer.
Ik kan mail versturen, contacten en agenda werkt prima.
Ik kan alleen geen mail meer ontvangen, dus push werkt niet meer en handmatig ophalen lukt ook niet.

Heeft iemand anders ook dit probleem in 3.0?

Verder werkt alles prima!
Ik snap alleen niet het gedoe met MMS. Stuur je nu een SMS als je alleen tekst doet, en wordt dit dan MMS als je een plaatje er aan vast knoopt? Is dat het enig verschil?
Als het zo is dat je het bij de algemene settings moet aangeven is het irritant, want dan zou ik alleen maar MMSjes sturen, of er een foto bij zit of neit. Dit snap ik nog niet helemaal. Wie kan dit bevestigen?

Guids 14-06-09 22:03

14 juni : nog steeds geen mms versturen met t-mobile

Je moeder 14-06-09 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guids (Bericht 296179)
14 juni : nog steeds geen mms versturen met t-mobile

Mij lukt het gewoon hoor, net geupdate naar 3.0 GS. Standaard T-Mobile Iphone, zonder jailbreak.!

Guids 14-06-09 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Je moeder (Bericht 296202)
Mij lukt het gewoon hoor, net geupdate naar 3.0 GS. Standaard T-Mobile Iphone, zonder jailbreak.!

echt waar? wanneer ik een foto maak in de berichte app. en dan probeer te versturen, gaat het balkje tot bijna aan het eind. en dan stopt die. later zegt de iphone dat het niet kon worden verstuurd.

ik heb gewoon t-mobile iphone abo

moet je eerst mms instellingen invullen?
zo ja waar vind ik die?

Je moeder 14-06-09 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guids (Bericht 296208)
moet je eerst mms instellingen invullen?
zo ja waar vind ik die?

Bij instellingen staat wel ergens het blokje MMS, maar ik heb niks ingevuld. Gewoon 3.0 gerestored. Toen deed hij het gelijk.

Guids 14-06-09 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Je moeder (Bericht 296211)
Bij instellingen staat wel ergens het blokje MMS, maar ik heb niks ingevuld. Gewoon 3.0 gerestored. Toen deed hij het gelijk.

Zonet weer geprobeerd, noppes.
Maar staat er nu ook iets bij jou in de instellingen. Of is alles nog steeds leeg?
sowieso bedankt voor de info :)

Je moeder 14-06-09 23:14

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guids (Bericht 296214)
Zonet weer geprobeerd, noppes.
Maar staat er nu ook iets bij jou in de instellingen. Of is alles nog steeds leeg?
sowieso bedankt voor de info :)

Staat bij Berichten:
FF screenshot gemaakt, wel de goede 3.0 te pakken? Of heb je een 2G daar werkt MMS geloof ik niet bij.

Undertaxxx 14-06-09 23:16

Je moet eerst de juiste gegevens ingeven (en herstarten) van je provider bij netwerk->MMS alvorens die opties zichtbaar worden.

Guids 14-06-09 23:24

ik ga de ipcc file er weer opnieuw opgooien. De t-mobile ipcc die ik had uit de "pack" staat erop.
Probeer nu de ipcc van tmobile die op iphoneclub stond.

gunnark 15-06-09 08:22

Batterij binnen enkele uren leeg
 
Mijn battarij werd al duidelijke minder. Maar ik haalde het einde van de dag er gewoon mee. Echter sinds vrijdag 3.0 GM geïnstalleerd met thetering (allemaal probleemloos) is mijn batterij volledig dood voor 1200. Tethering al uitgezet en 3G, maar dat maakte niet uit.

Ik heb ergens gelezen dat mogelijk push het probleem is (ik heb het nu uitgezet, en zal zien). Iemand anders ervaringen met batterij gebruik met 3.0?

Ironis 15-06-09 09:50

Mij issie vannacht op vluichtmodus redelijk snel leeg gelopen. Normaal kan ik een paar dagen stand by op vluchtmodus, maar ik ga het in de gaten houden.

Push doet het sowiezo niet lekker bij mij. Alles lukt met Exchange: Agenda, Contacten, mappenstructuur van mailbox en mail ersturen, maar sinds 3.0 GM niet mail ontvangen. Iemand hier een oplossing voor?
Restore werkt niet :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.