iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ervaringen met iPhone OS 3.0 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/31647-ervaringen-iphone-os-3-0-a.html)

gunnark 15-06-09 21:08

Batterij binnen enkele uren leeg door push
 
Zoals eerder vermeld, schoot mijn iPhone door zijn batterij heen.

Inderdaad na push uitgezet te hebben, kan ik gewoon met 3g aan weer de hele dag werken :rolleyes: . Hopelijk bij definitieve versie is dit beter. Verder inderdaad heeft safari weer een aantal sites die niet correct worden weergegeven. Wel prettig dat ingevulde gegevens bewaard kunnen worden.

Copy paste is heel intuitief. Hopelijk blijft thetering met de ipcc mogelijk.

Ewout 16-06-09 12:42

Push uitschakelen...

Dat was de tip die ik nog niet had gevonden. Push uitgeschakeld en gewoon weer af en toe zelf mail halen.

Heb nu goed 2,5 uur geluisterd naar muziek en de batterij geeft nog steeds vol aan. Het lijkt nu ook beter te zijn met de bereikbaarheid. Misschien dat push op dit moment te veel van de processor vraagt o.i.d.

Ewout

daffidj 16-06-09 14:21

ik zou graag mijn notities synchroniseren met computer maar in itunes bij iphone in het tab info bij notities staat:
"er is geen ondersteunend notitieprogramma gevonden"
Wat nu? Ik zou graag mijn notities op mn pc willen zetten en dan ook kunnen lezen.
Ik heb itunes 8.2 en OS 3.0 met iphone 3G

joppe 16-06-09 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daffidj (Bericht 296918)
ik zou graag mijn notities synchroniseren met computer maar in itunes bij iphone in het tab info bij notities staat:
"er is geen ondersteunend notitieprogramma gevonden"
Wat nu? Ik zou graag mijn notities op mn pc willen zetten en dan ook kunnen lezen.
Ik heb itunes 8.2 en OS 3.0 met iphone 3G

Ik synchroniseer mijn notities met MS outlook :-) werkt perfect en is nog mooi overzichtelijk als je ze op de PC bekijkt

McNessie 16-06-09 16:57

Weet iemand vanaf hoe laat 3.0 voor iedereen beschikbaar komt?

iScorpio 16-06-09 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door McNessie (Bericht 297017)
Weet iemand vanaf hoe laat 3.0 voor iedereen beschikbaar komt?

Kort antwoord: Nee

xynta 16-06-09 17:21

Ik ben benieuwd of ze vannacht om 0:00 de update beschikbaar stellen, in dat geval blijf ik wel eventjes wakker om mn bel 3G te updaten. Mijn ontwikkel 3G draait al de laatste release. Mijn bel 3G nog steeds 2.2.1 (geen jailbrake, wel T-mobile simlock vrij).

xxMartenxx 16-06-09 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 297031)
Ik ben benieuwd of ze vannacht om 0:00 de update beschikbaar stellen, in dat geval blijf ik wel eventjes wakker om mn bel 3G te updaten. Mijn ontwikkel 3G draait al de laatste release. Mijn bel 3G nog steeds 2.2.1 (geen jailbrake, wel T-mobile simlock vrij).

Ik zou er niet op wachten aangezien ze in Cupertino 9 uren achterlopen op ons:p
Dus als het hier 0:00 is is het daar nog dinsdag 16 juni en 13:00;)

dus ik zou hem misschien op ze vroegst morgenmiddag verwachten:D

xynta 16-06-09 19:12

Ik ga het gewoon tot 1:00 proberen en daarna pitten ;)

francebramie 16-06-09 19:13

Ik heb toch de tijd, ben morgen de hele dag weg, en als ik 's avonds terug ben updaten, jailbreaken (als die uit is, volgens iphone dev, zal hij snel na de release uitkomen) en misschien (hopelijk) ook unlocken :D

bru410 16-06-09 21:05

Dacht dat mijn bereik slechter was geworden na update 3.0gm, maar het is erger: 3G ontvangst is prima, beter dan eerst. Als ik 3G uitschakel krijg ik de melding No Service. Ik an dus in het geheel niet connecten met het GSM/DSC-1800 net van T-Mobile. Heel raar. Is gebeurd sinds de baseband upgrade.

Iemand hetzelfde probleem?

nickdw 16-06-09 22:20

kan je morgen je OS 3.0 versie zo updaten? heb nu de "beta"

pieterwillems 16-06-09 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickdw (Bericht 297202)
kan je morgen je OS 3.0 versie zo updaten? heb nu de "beta"

Dat vraag ik me ook af..

xynta 16-06-09 22:31

Ik weet het eigenlijk niet, bij de beta's was het mogelijk om van de ene naar de andere beta te updaten zonder veel problemen maar ik weet niet of t mogelijk is om van beta GM naar de final te updaten, ik heb 1 toestel op 3.0 en 1 toestel op 2.2.1. Ik vermoed dat een downgrade naar 2.2.1 nodig zal zijn om te kunnen updaten naar 3.0 final.

Den_John 16-06-09 22:35

Die push notifications zijn best k*t. Gisteren batterij opgeladen, push notifications opgezet voor TapTap2. iPhone wordt behoorlijk heet, iets wat ik vrij abnormaal vond aangezien hij dit nooit eerder had. Blijkbaar behield ik steeds m'n Wi-Fi verbinding, ook als iphone op standby stond (reden hiervoor is volgende: push notifications heeft blijkbaar steeds een actieve internet-verbinding nodig.)

Na een goede 8u standby voelde de iphone nog steeds vrij warm aan en toen zak ik dat m'n batterij al flink gezakt was. Ik schat dat ik nog +/- 25% accuduur over had. Normaal heb ik zo'n 2,5 dagen standby en 7u werktijd.

Vanmorgen batterij weer opgeladen, vervolgens TapTap2 gedelete waardoor ik geen push notifications meer kan krijgen, batterij staat nu (22u34) nog steeds volledig vol.

Ik dacht dat apple push notifications het leven ingeroepen had zodat je batterij langer zou meegaan dan background processes?

xynta 16-06-09 23:04

Dat is ook zo, dus moet je voorstellen als je background processes gebruikte ipv push ;), dan kon je amper op een dag je iPhone gebruiken.

iMario 16-06-09 23:14

Je kan die Push notificaties ook gewoon uitzetten.

Tip
Update je iPhone 3G nog NIET als je yellowsn0w gebruikt! Heb geduld en wacht even af wat het Dev-Team gaat zeggen. Anders zit je straks mogelijk in de knoei...

Eerste generatie iPhones kunnen gewoon geupdate worden via iTunes, vervolgens Jailbreaken met QuickPwn (word nog vrijgegeven door het Dev-Team) en dan Bootneuter draaien om te Unlocken.


xxMartenxx 17-06-09 00:13

Het is 17 Juni!:D

Richard.v.Naam 17-06-09 00:15

Hier ook!
12345

Chrisl 17-06-09 00:16

Gek, hier nog niet.....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.