//

Unlock mogelijkheden

Unlock mogelijkheden discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gisteren heb ik mijn iPhone 3g 16gb ontvangen! Hij heeft firmware 2.2.1 met 02.30.03 baseband Ik heb deze iPhone enkele uren geleden succesvol gejailbreaked. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-09, 01:34
Lukk Lukk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard Unlock mogelijkheden

Hallo,

Gisteren heb ik mijn iPhone 3g 16gb ontvangen! Hij heeft firmware 2.2.1 met 02.30.03 baseband
Ik heb deze iPhone enkele uren geleden succesvol gejailbreaked.

Mijn volgende stap is het unlocken zodat ik mijn oude sim erin kan gooien en er vrij mee kan bellen.

Het probleem is dat na enig onderzoek ik erachter ben gekomen dat je de iphone NIET softwarematig kan unlocken met 2.2.1 en 02.03.03 baseband. Maar dat dit WEL mogelijk is om dit hardwarematig te doen.

Mijn vraag aan jullie is, welke simkaart ik moet kopen zodat de iphone geunlocked is. Er zijn best wat van die simkaarten op het internet maar er zal vast wat rotzooi tussen zitten.

EDIT: mijn huidige abonnement bij T-Mobile van de iPhone gaat pas over 3 maanden in, dus ik kan er nu nog niet mee bellen. Heeft dit enige invloed op de mogelijkheid van het unlocken? Of maakt dit niets uit?

Oh ja, heb ik dan ook internet op me telefoon als ik me oude sim gebruik? Aangezien er op me nieuwe sim die ik bij me iPhone heb gekregen onbeperkt internet hebt weet ik niet of dit hetzelfde is als je een andere sim gebruikt.

Alvast bedankt!


Lukk

Laatst gewijzigd door Lukk; 04-04-09 om 01:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-09, 09:38
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

We hebben een hele mooie zoekfunctie op dit forum gebruik die eens. Er is hier al heel wat over geschreven.

Slotje
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV mogelijkheden chup Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 55 23-10-11 13:37
(on)mogelijkheden iphone apps rudiman Ontwikkelen voor iOS 7 03-08-10 18:12
iPhone 3GS: mogelijkheden? borisbaco Unlock 0 26-02-10 18:48
iPhone: Downgrade mogelijkheden Momentum Jailbreak 15 11-02-09 15:34
Vraagje over mogelijkheden daaf Overige providers Nederland 0 24-09-07 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.