iPhone blijft hangen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, Voordat ik deze post heb geplaatst heb ik heel veel discussies doorgelopen om te zien of de oplossing voor m'n probleem erbij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone blijft hangen
Beste forum leden,
Voordat ik deze post heb geplaatst heb ik heel veel discussies doorgelopen om te zien of de oplossing voor m'n probleem erbij stond, maar helaas. Ik heb een originele simlock vrije iPhone gekocht en na 1 week goed gedraaid te hebben, gaf hij een No Service melding aan.....vervolgens heb ik de iPhone volledig ge-reset en nu blijft hij hangen. De aan/uit knop icm de Home Button heb ik getracht, echter dat werkt niet. Tevens herkent iTunes de iPhone niet via de USB en via de DFU kom ik ook niet in contact met m'n iPhone. So, basically I am running out of options...... Krijg alleen een scherm met een Apple symbool erop en het wacht cirkeltje vertoond enige activiteit en van tijd tot tijd licht heel even het display op.... Overigens draai ik op een MacBook Pro. Kan iemand mij hiermee verder helpen? Laatst gewijzigd door El Nino; 07-04-09 om 23:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je de nieuwste versie van OS X draait, dan moet je even een USB hub gebruiken.
|
|||
|
|||
Draai met versie Mac OS X 10.5.6.
Waar zou hij het wel met een USB hub doen??? Wat is het verschil? |
|
||||
|
||||
Citaat:
En aangezien hier genoeg over gesproken is, gaat deze op slot.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone blijft hangen | ace_ventura | Jailbreak | 3 | 30-06-09 16:57 |
Iphone blijft hangen | maniaq | Archief | 1 | 08-04-09 23:58 |
Iphone blijft hangen | deelo | Unlock [archief] | 2 | 14-07-08 16:59 |
Iphone blijft hangen | kaspar | iPhone algemeen | 0 | 24-05-08 15:14 |
iPhone blijft hangen | Willempieee | Unlock [archief] | 6 | 03-04-08 10:38 |
|
|