iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Nieuw product Apple (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/33945-nieuw-product-apple.html)

Timmeh_ 09-05-09 20:54

Nieuw product Apple
 
In verschillende patenten van Apple wordt gesproken over de verschillende iPhones en een nieuw, nog onbekend product..

Ik las dit laatst op Hebbedingen:

Citaat:

Onder de roddelaars zijn er simpel gesteld twee kampen. Theorie nummer één zegt dat Apple met een netbook gaat komen, een betaalbare mini-laptop. Netbooks zijn een verkoopsucces in computerland. Apple surft nog niet echt mee op die golf.

De vraag is vooral of Apple wel een echte netbook kàn maken. De MacBook Air is licht en draagbaar, net als de kleine 13 inch-versie van de MacBook. Maar MacBooks zijn geen netbooks. Ze zijn simpelweg te duur. De populaire mini-laptops gaan al vanaf 300 euro over de toonbank. Voor een draagbare Mac kan je zo vier keer zoveel rekenen.

De andere voorspelling is dat Apple de iPod, of iPod Touch, figuurlijk gaat opblazen. Jobs vergeleek de iPhone eerder al eens met een netbook: je kan er mee internetten, mailen, programma's gebruiken en het is nog draagbaar ook.

Door een grote variant van de iPhone te maken - met aanraakscherm, geen toetsenbord - kan Apple concureren op verschillende markten. Het zou een iPhone, iNetbook, iKindle (eReader) en iPlaystation Portable ineen kunnen zijn. Om prettig boeken te lezen of films te kijken, zou het scherm een wel een diameter van 9 of 10 inches moeten hebben, zo wordt gespeculeerd.
Dit gecombineerd met onderstaande afbeelding :D

http://artilleryunit.com/blog/wp-con.../iphonePro.jpg

Wat denken jullie dat het nieuwe, onbekende product gaat worden??

iMario 09-05-09 21:36

Dat ding is er ook allang ;). Heb ik iig eerder voorbij zien komen.

Dutchskill 09-05-09 21:45

Zo`n ding ga je toch niet mee bellen.... Ik hoop gewoon op een nieuwe iPhone met uitgebreidere functie's & Camera etc. etc.

Glennvd 09-05-09 23:12

Ben vrij zeker dat dit er niet komt, aangezien apple onlangs nog heeft gezegd dat het niet in netbooks geloofd. Die zouden het gebruiksgemak / kwaliteit van een apple product niet nakomen. (bron: Apple boort geruchten over Mac-netbook de grond in | Core | Tweakers.net Nieuws)

Bomans 10-05-09 12:05

Kan het dit misschien worden?

Timmeh_ 10-05-09 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchskill (Bericht 284999)
Zo`n ding ga je toch niet mee bellen..

Het is een onbekend product, dus een bel-functie hoeft er helemaal niet op te zitten.. Daar is tenslotte de iPhone al voor :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 285120)
Kan het dit misschien worden?

Zou zomaar kunnen, innovatief is het wel! De eerste game-console met touchscreen en bewegingscensor :D Kort door de bocht gezegd: Een iPhone zonder bel/sms-functie met een groter scherm :cool:

Bomans 10-05-09 18:22

Ach, Apple heeft ooit een spelconsole op de markt gebracht en het was een regelrechte flop.

Hopelijk hebben ze uit hun fouten geleerd.

iMario 10-05-09 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 285245)
Ach, Apple heeft ooit een spelconsole op de markt gebracht en het was een regelrechte flop.

Hopelijk hebben ze uit hun fouten geleerd.

Serieus!? :eek:

Bomans 11-05-09 08:49

Jazeker :cool:

Timmeh_ 11-05-09 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 285245)
Ach, Apple heeft ooit een spelconsole op de markt gebracht en het was een regelrechte flop.

Hopelijk hebben ze uit hun fouten geleerd.

Zal wel toch? :p
Lijkt me wel interessant als ze echt met een innovatieve game-console komen, mogelijkheden genoeg :D

anielk 12-05-09 11:13

lijkt mij eerder op een photoshop iets ... :p

Timmeh_ 12-05-09 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anielk (Bericht 285815)
lijkt mij eerder op een photoshop iets ... :p

Tis uiteraard gephotoshopt, aangezien het nog steeds een onbekend product betreft ;)

V.Dennis 31-05-09 07:35

Hoeveel zou het ongeveer kosten ? ;)

iMario 31-05-09 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door V.Dennis (Bericht 290637)
Hoeveel zou het ongeveer kosten ? ;)

Je verwacht toch niet dat iemand hier een serieus antwoord op heeft.

Gilliam 31-05-09 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door V.Dennis (Bericht 290637)
Hoeveel zou het ongeveer kosten ? ;)

Wacht, dan pak ik even mijn glazenbol. :rolleyes:

thunder 02-06-09 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 290685)
Je verwacht toch niet dat iemand hier een serieus antwoord op heeft.

Jawel hoor, ik weet de prijs: 2x de helft! :D:D:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.