Nieuw product Apple discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) In verschillende patenten van Apple wordt gesproken over de verschillende iPhones en een nieuw, nog onbekend product.. Ik las dit laatst op Hebbedingen: Citaat: Onder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() In verschillende patenten van Apple wordt gesproken over de verschillende iPhones en een nieuw, nog onbekend product..
Ik las dit laatst op Hebbedingen: Citaat:
![]() ![]() Wat denken jullie dat het nieuwe, onbekende product gaat worden??
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|
![]() |
|
![]() Dat ding is er ook allang
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zo`n ding ga je toch niet mee bellen.... Ik hoop gewoon op een nieuwe iPhone met uitgebreidere functie's & Camera etc. etc.
|
|
|||
|
|||
![]() Ben vrij zeker dat dit er niet komt, aangezien apple onlangs nog heeft gezegd dat het niet in netbooks geloofd. Die zouden het gebruiksgemak / kwaliteit van een apple product niet nakomen. (bron: Apple boort geruchten over Mac-netbook de grond in | Core | Tweakers.net Nieuws)
|
|
||||
|
||||
![]() Het is een onbekend product, dus een bel-functie hoeft er helemaal niet op te zitten.. Daar is tenslotte de iPhone al voor
![]() Citaat:
![]() ![]()
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
![]() Ach, Apple heeft ooit een spelconsole op de markt gebracht en het was een regelrechte flop.
Hopelijk hebben ze uit hun fouten geleerd. |
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Lijkt me wel interessant als ze echt met een innovatieve game-console komen, mogelijkheden genoeg ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() lijkt mij eerder op een photoshop iets ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoeveel zou het ongeveer kosten ?
![]() |
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw product van apple IDea *hebben* | iNemesis | Chat en geruchten | 3 | 23-04-11 10:37 |
apple product registratie | mister@ | iPhone algemeen | 0 | 26-11-07 17:02 |
|
|