Hoelang doe jij met je accu? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Om een inschatting te krijgen of je batterij slecht is / minder wordt ofdat hij in een uitstekende staat verkeerd leek het mij een goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoelang doe jij met je accu?
Om een inschatting te krijgen of je batterij slecht is / minder wordt ofdat hij in een uitstekende staat verkeerd leek het mij een goed toppic om de accu prestaties van de iphones eens met elkaar te vergelijken.
de volgende punten leken mij belangrijk: Type Iphone= US of 3G Bluetooth= Aan of uit Wi-Fi= Aan,Uit of aantal uur ingeschakeld GPS= (Lokatie dienst) Aan,Uit of aantal uur ingeschakeld Push= Aan,Uit of aantal uur ingeschakeld 3G= Aan,Uit of aantal uur ingeschakeld EDGE= Aan,Uit of aantal uur ingeschakeld Ipod= Het aantal uur dat je muziek luistert SSH = Aan,Uit of aantal uur ingeschakeld Bellen= Het aantal uur dat je beld of gebeld wordt per dag. Actief= Het aantal uur dat je scherm is ingeschakeld.. SMSen, internetten/ gamen enz. Accubereik= Hoelang kun je met de accu (uren), plusminnus. Ik trap hem af: ####################### Type Iphone: 3G Bluetooth: Aan Wi-Fi: Uit GPS: uit Push: Aan 3G: Aan EDGE: Aan Bellen: +-1,5 uur SSH: Uit Ipod: 0 uur Actief: 1 uur Accubereik: 15 t/m 20 uur ######################## Laatst gewijzigd door twentuh9; 18-05-09 om 19:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb me hierdus in eerste instantie voor geregistreerd.. ik had tot vorige week geen problemen met mijn iphone echter sinds een paar dagen doe ik om precies te zijn nog 6.5 uur met mijn batterij.. kan niet goed zijn.
####################### Type Iphone: 3G Bluetooth: Uit Wi-Fi: Aan GPS: waar stel ik dat in? Push: ??? (wat is dat?) 3G: Aan (nu uit.. zou moeten schelen) Bellen: +-1,5 uur Ipod: 30 min uur Actief: 1 uur Accubereik: 6.5 uur |
|
||||
|
||||
Zou EDGE en ssh ook nog vermelden. Die slorpen ook wel wat op
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
#######################
Type Iphone: 3G Bluetooth: Uit Wi-Fi: Aan GPS: uit Push: Aan 3G: Aan EDGE: Aan Bellen: +-1 uur SSH: Uit Ipod: 2 uur Actief: ... Accubereik: ongeveer 48 uur ######################## |
|
||||
|
||||
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
BatteryLogger Pro - Hoe lang doe jij met je batterij? | TinkerTank | iPhone Apps | 23 | 13-02-11 02:22 |
T-Mobile extra, Doe jij mee? | matsoft | Odido (T-Mobile) | 26 | 14-01-10 10:04 |
Hoelang heb jij de eerste keer zitten zweten om hem te unlocken ? | ArB | Chat en geruchten | 50 | 10-06-08 09:10 |
|
|