iPhone...nu..of wachten? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik zit met het volgende: heb op dit moment een iPod touch (1g 16gb jailbreak alles erop en eraan) en merk dat ik toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone...nu..of wachten?
Heey,
Ik zit met het volgende: heb op dit moment een iPod touch (1g 16gb jailbreak alles erop en eraan) en merk dat ik toch wel wat dingen mis eraan... dus wil ik al een heletijd de iPhone kopen...maar dat mag pas alsk over ga(dat zal geen probleem worden...)(op zn minst nog 6 weken..) ik zit regelmatig op iphoneclub.nl... en er komen heel veel van die geruchten van de nieuwe iPhone Stel ik ga over...over 6 weken...moet ik dan wachten tot de nieuwe iPhone komt...of gelijk voor de 3g gaan? En nog een vraagje..met al die geruchten..hou ik gewoon niet meer bij wat er allemaal uit komt... zijn er al dingen die 100% zeker zijn dat die komen? alvast bedankt! Greetz, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wachten op Iphone 5 ?????? | Glenn-DUB | Chat en geruchten | 53 | 07-06-11 13:27 |
Wachten op de nieuwe iPhone? | iTelefoon | Archief | 1 | 27-01-10 23:59 |
iphone 4g of wachten | sten123 | Archief | 6 | 19-01-10 14:42 |
wachten op je iphone | amkrisis | Chat en geruchten | 14 | 18-09-08 07:24 |
iphone 1.1.3 nu kopen of wachten? | markb | Koopinformatie Nederland | 19 | 20-01-08 13:15 |
|
|