Help! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had gister een iphone binne en het was simlockvrij, maar ik heb nooit verstand gehad met iphone en ging dus op itunes en hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() ik had gister een iphone binne en het was simlockvrij, maar ik heb nooit verstand gehad met iphone en ging dus op itunes en hij werd automatisch geupdated. Nu kan ik niet meer op iphone
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Ook de foutcodes en firmware errors zijn allemaal al een keer aan bod gekomen op dit forum.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. Ik zou dit laten oplossen door je neef's z'n vriendin (als ik het goed begrijp) ![]() Een kleine tip nog voor je, probeer leestekens te gebruiken in je tekst zoals hoodletters en komma's ![]() //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
|