naam van prog. kwijt discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen ik heb gister me iphone gereset omdat hij niet meer aan wou ma nu heb ik hem weer opnieuw gejailbreakt maar van tervoren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
naam van prog. kwijt
hallo iedereen
ik heb gister me iphone gereset omdat hij niet meer aan wou ma nu heb ik hem weer opnieuw gejailbreakt maar van tervoren had ik er via cydia een progje op gezet maar ik ben de naam er van kwijt als je dat prog. er op heb komt er als je over de statusbar gaat zo'n schermpje naar onder en in dat schermpje kon je dan b.v. 3g uitzetten of Wi-Fi of ssh en dergelijken weet iemand toevallig welk programma dat is? kan hem niet meer vinden danku |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
SBSettings? Of Bossprefs?
|
|
||||
|
||||
Dat is SBSettings.
~Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prog om prog te sluiten ? | kriss | Jailbreak apps en thema's | 6 | 05-09-10 15:41 |
Ben de naam ff kwijt !!!! | keymaker | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-08-10 23:29 |
Naam app kwijt | arttext | Archief | 3 | 15-01-10 12:59 |
Naam van prog. kwijt | wesleydegraaf | Archief | 3 | 05-07-09 10:01 |
Files van iPhone aanpassen, welk prog? | Blue | Archief | 2 | 02-12-08 17:40 |
|
|