iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ik heb de iPhone 3GS! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/36116-de-iphone-3gs.html)

demonski 20-06-09 17:09

het is toch altijd leuk iets nieuw te kopen/krijgen
!!!!

het is toch altijd leuk iets nieuw te kopen/krijgen !!!!

imprezaturbogirl 21-06-09 21:25

ik heb vandaag nog contact gehad met nico
en als het goed is heeft hij er vanaf maandag weer genoeg iphone's 3Gs in diverse grote's 16 gb en 32 gb
zijn internet adres is : www.xxapp.com

Destiny 21-06-09 21:29

Hoe zit het eigenlijk met de back cover van de 3G S? Is deze echt precies hetzelfde?
En zien jullie al haarscheuren?

WDS001 21-06-09 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door imprezaturbogirl (Bericht 305780)
ik heb vandaag nog contact gehad met nico
en als het goed is heeft hij er vanaf maandag weer genoeg iphone's 3Gs in diverse grote's 16 gb en 32 gb
zijn internet adres is : www.xxapp.com

Is die niet verschrikkelijk duur? €1099 voor een 32GB :confused:

imprezaturbogirl 21-06-09 21:31

hij ziet er in ieder geval wel hetzelfde uit
even afwachten wat ermee gaat gebeuren
je zou zeggen dat ze daar een verbetering in gebracht hebben, maar dat is na een dag natuurlijk nog niet te zeggen
ik moet zeggen dat mij oude 3g geen enkel scheurtje had

imprezaturbogirl 21-06-09 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 305788)
Is die niet verschrikkelijk duur? €1099 voor een 32GB :confused:

het is maar net wat je ervoor over hebt he
dat is een keuze die je maakt:D

alvani 21-06-09 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 305786)
Hoe zit het eigenlijk met de back cover van de 3G S? Is deze echt precies hetzelfde?
En zien jullie al haarscheuren?

Ja, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Je zou toch denken dat Apple verbeteringen heeft aangebracht in de backcover van de laatste series 3G en zeker in die van de 3G S, want er waren aardig wat mensen met haarscheurtjes en ze durven nu gewoon weer een nieuw model iPhone uit te brengen met, op het oog, dezelfde backcover.

Alexl 21-06-09 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvani (Bericht 305796)
Ja, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Je zou toch denken dat Apple verbeteringen heeft aangebracht in de backcover van de laatste series 3G en zeker in die van de 3G S, want er waren aardig wat mensen met haarscheurtjes en ze durven nu gewoon weer een nieuw model iPhone uit te brengen met, op het oog, dezelfde backcover.

Volgens de officiele spec list van de 3G S beschikt deze over een "Water- and oil-resistant finish" je zou haast denken dat de scheurtjes tot het verleden behoren, mijn 3G heeft wederom 2 kleine scheurtjes, is nog geen maand geleden voor de derde keer vervangen, maar laat ik dat verhaal nou niet weer ophalen wordt ik redelijk moedeloos van maar ja let's wait en see...

alvani 21-06-09 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alexl (Bericht 305810)
Volgens de officiele spec list van de 3G S beschikt deze over een "Water- and oil-resistant finish" je zou haast denken dat de scheurtjes tot het verleden behoren, mijn 3G heeft wederom 2 kleine scheurtjes, is nog geen maand geleden voor de derde keer vervangen, maar laat ik dat verhaal nou niet weer ophalen wordt ik redelijk moedeloos van maar ja let's wait en see...

Ik moet wel zeggen dat ik sinds 3 dagen een splinternieuwe zwarte 3G 16GB (uit week 21 volgens het serienummer) heb via de T-Mobile shop i.v.m. een miniscuul haarscheurtje op mijn vorige iPhone en de backcover van de nieuwe lijkt iets anders aan te voelen dan die van mijn vorige iPhone. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben, als ik jouw verhaal zo lees :)

blaugrana 21-06-09 22:23

Ik hoop deze week ook de 3GS te kunnen gaan halen, maar kan echt niet kiezen tussen zwart of wit phoe.. (heb nu nog een witte)

INCTRL 21-06-09 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana (Bericht 305863)
Ik hoop deze week ook de 3GS te kunnen gaan halen, maar kan echt niet kiezen tussen zwart of wit phoe.. (heb nu nog een witte)

Als je nu een witte hebt dan lijkt mij een zwarte nu de meest logische keuze.

S¡mon 21-06-09 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana (Bericht 305863)
Ik hoop deze week ook de 3GS te kunnen gaan halen, maar kan echt niet kiezen tussen zwart of wit phoe.. (heb nu nog een witte)

'Doe eens gek' en ga voor een zwarte! :P Heb je een keer variatie en heb je ze allebei een keer geprobeerd. Als je volgend jaar weer een nieuwe wilt, dan weet je zelf wat je het mooist vind.

blaugrana 21-06-09 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 305887)
'Doe eens gek' en ga voor een zwarte! :P Heb je een keer variatie en heb je ze allebei een keer geprobeerd. Als je volgend jaar weer een nieuwe wilt, dan weet je zelf wat je het mooist vind.

Nou ik had begin vorig jaar zowel een witte als een zwarte, kon toen ook niet kiezen, ben toen maar voor de witte gegaan omdat die 16gb was en de zwarte was 8gb.

Maarja, vind wit origineler, zwart zie je meer mensen mee rondlopen en zie je ook makkelijker vingervlekken op.

Voor diegenen die al een 3GS hebben, komen er nu echt minder snel vingervlekken op het touchscreen?

S¡mon 21-06-09 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana (Bericht 305895)
Nou ik had begin vorig jaar zowel een witte als een zwarte, kon toen ook niet kiezen, ben toen maar voor de witte gegaan omdat die 16gb was en de zwarte was 8gb.

Maarja, vind wit origineler, zwart zie je meer mensen mee rondlopen en zie je ook makkelijker vingervlekken op.

Voor diegenen die al een 3GS hebben, komen er nu echt minder snel vingervlekken op het touchscreen?

Wit is wel wat origineler maar het is toch maar wat je smaak is he. Misschien vind jij zwart veel mooier overgaan met de overkant dan wit. Zwart zal niet voor niets meer populair zijn (naast dat je bij de 8 GB versie alleen zwart kan :P)

JDFS 21-06-09 22:53

Ik ook nog ongeveer 5 daagjes wachten, dan eindelijk een xtje filmpjes bij feesten zonder dat er zo'n dikke framerate drop op zit (benieuwd hoe 't is als je wat gedronken hebt) en ja de 4G, zoiets hadden mensen ook bij de 2G toch of is dit weer een beetje anders omdat de 3GS gewoon een gepimpte versie van de 3G is? Ik wacht in spanning af op de volgende generatie...

triffic 21-06-09 23:24

Over 3 weken ga ik naar Italie op vakantie. Kan ik daar ook een iPhone 3GS 32 GB kopen en is dit dan goedkoper dan 1099 incl btw? En kan ik daar dan ook simlockvrij kopen? (en waar zou ook wel tof zijn om te weten :cool: )

fritz32 21-06-09 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door triffic (Bericht 305946)
Over 3 weken ga ik naar Italie op vakantie. Kan ik daar ook een iPhone 3GS 32 GB kopen en is dit dan goedkoper dan 1099 incl btw? En kan ik daar dan ook simlockvrij kopen? (en waar zou ook wel tof zijn om te weten :cool: )


kost hier gewoon in nl 879,- in de btw ... :eek: dus is 1099,- iets te veel naar mijn idee :rolleyes:

junkyjump 21-06-09 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door triffic (Bericht 305946)
Over 3 weken ga ik naar Italie op vakantie. Kan ik daar ook een iPhone 3GS 32 GB kopen en is dit dan goedkoper dan 1099 incl btw? En kan ik daar dan ook simlockvrij kopen? (en waar zou ook wel tof zijn om te weten :cool: )

Kom gewoon ff de grens over naar België:p
En ja het zal wel goedkoper zijn als 1099euro

Fedor 22-06-09 00:15

Klopt het echt dat je geen vingerafdrukken krijgt op het scherm? (vette vingers etc)

ErikCreative 22-06-09 00:39

iPhone shop, koop nu de iPhone bij iPhoneMonster is ook nog goedkoper dan eerder genoemde site


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.