iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ik heb de iPhone 3GS! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/36116-de-iphone-3gs.html)

S¡mon 26-06-09 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pvdj446 (Bericht 311741)
Hoi Samoerai,

waar zit die battery % schakelaar? Ben nog een newbie.

Bij mij wordt ie wel behoorlijk warm bij intensief gebruik.

Die staat inderdaad standaard uit maar ik heb hem zelf ook gevonden (ja, ik heb hem ook pas sinds vandaag).

Instellingen > Algemeen > Gebruik

En daar kan je hem dan aanzetten. Bij mij word-ie niet echt behoorlijk warm hoor en ben er al de hele dag mee bezig. Na verloop van tijd word het gewoon lekker lauw zeg maar. Niet warm, maar ook niet koud.

apotheosis 26-06-09 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 311745)
Die staat inderdaad standaard uit maar ik heb hem zelf ook gevonden (ja, ik heb hem ook pas sinds vandaag).

Instellingen > Algemeen > Gebruik

En daar kan je hem dan aanzetten. Bij mij word-ie niet echt behoorlijk warm hoor en ben er al de hele dag mee bezig. Na verloop van tijd word het gewoon lekker lauw zeg maar. Niet warm, maar ook niet koud.

Niet abnormaal als je iets in je handen neemt,logisch dat ding omdenduur beetje warm word.

nibbit88 26-06-09 19:16

Terug van weggeweest.. Had mijn 3G 16gb weggedaan en heb vandaag een witte 16 gb 3GS gehaald.. Damn i missed this magical piece of art!
Geweldig snel!

tarantino 26-06-09 20:24

Sinds vanmorgen mojn nieuwe 3 gs . Bij mijn vorige 3G was mijn camera kapot vandaar dat ik mijn camera icoontje had verborgen. Nu bij mijn 3 GS is mijn camera icoontje na synchronisatie met itunes ook spoorloos verdwenen. Ik krijg hem alleen terug als ik hem volledig herstel maar dan ben ik ook al mijn gegevens ( email,sms,bookmarks enz. ) kwijt. Ik heb al geprobeert mijn mijn icoontje op mijn oude 3G terug te zetten en dan en reserve copie ervan te maken en dan weer de nieuwe 3 GS te syncen maar iedere keer is mijn camera icoon op de 3 GS verdwenen.
Iemand een idee ??? :confused:

Shorty007 26-06-09 20:26

uhm als je na de restore weer synct staan je bookmarks, contacten en alles er weer op hoor. moet je wel NU eerst alles syncen, en dan na de restore weer syncen

tarantino 26-06-09 20:29

toch raar dat mijn camera icoon iedere keer weg is .

Shorty007 26-06-09 20:33

nee is niet zo raar. als je gebruik heb gemaakt van een app die icoontjes kan verbergen, en jij gaat je os updaten zonder die icoontjes zichtbaar te maken van te voren, blijven ze weg en kan je ze niet meer terug halen, mits je een "originele" restore doet dacht ik...zoiets was t
dus geen backup terug zetten, maar als nieuwe iphone configureren. Daarna kun je wel je adressen enzo sincen.

Undertaxxx 26-06-09 20:34

Ben ik dan de eerste die de Nike + functie ondekt op de iPhone 3Gs ? Ik zit doodleuk in instellingen te neuzen en onderaan bij men apps zie ik plots een nike icoontje, is trouwens de eerste keer dat ik er iets van hoor ofwel ligt dat aan mij ;).

Shorty007 26-06-09 20:36

was al eerder te lezen, dacht zelfs hier op de iphoneclub ;)

tarantino 26-06-09 20:37

maar ik heb op mijn oude 3G het icoontje terug zichtbaar gemaakt en daarna daarvan een reserve copy gemaakt. Die zou dan normaal gezien op de nieuwe weer terug te zien moeten zijn.

S¡mon 26-06-09 20:38

Ik had er wel van gehoord, hoe maak je screenshots op je iPhone? :P

iScorpio 26-06-09 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 311833)
Ik had er wel van gehoord, hoe maak je screenshots op je iPhone? :P

Home toets even ingedrukt houden en dan op de power knop klikken.

S¡mon 26-06-09 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 311837)
Home toets even ingedrukt houden en dan op de power knop klikken.

Ja, kwam er net achter via Google. Best wel stom van me dat ik zoiets durf te vragen zonder nog even zelf rond te kijken.

tarantino 26-06-09 20:54

iS ER NOG GEEN JAILBREAK VOOR 3 gs ?

iScorpio 26-06-09 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tarantino (Bericht 311848)
iS ER NOG GEEN JAILBREAK VOOR 3 gs ?

Schreeuwen (hoofdletters) heeft geen meerwaarde!

En daarnaast het dit forum een goede zoekfunctie. Ik zou die even gebruiken ;)

(nee, nog geen jailbreak voor de 3GS)

tarantino 26-06-09 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 311851)
Schreeuwen (hoofdletters) heeft geen meerwaarde!

En daarnaast het dit forum een goede zoekfunctie. Ik zou die even gebruiken ;)

(nee, nog geen jailbreak voor de 3GS)

ik weet het maar ik kan mijn camera icoontje maar niet terug krijgen. :(

Shorty007 26-06-09 21:20

voer gewoon een complete restore uit, configureer m als nieuwe iphone, nu zal je camera icoontje er weer bij staan!!
Daarna sync je gwoon je apps, mail account, contacten en weet ik veel wat allemaal nog meer en je probleem is opgelost...
sorry hoor, ik zie t probleem verder niet.

tarantino 26-06-09 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 311877)
voer gewoon een complete restore uit, configureer m als nieuwe iphone, nu zal je camera icoontje er weer bij staan!!
Daarna sync je gwoon je apps, mail account, contacten en weet ik veel wat allemaal nog meer en je probleem is opgelost...
sorry hoor, ik zie t probleem verder niet.

Heb ik al een paar keer geprobeerd. Maar ik zal het nog eens proberen.

Shorty007 26-06-09 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tarantino (Bericht 311916)
Heb ik al een paar keer geprobeerd. Maar ik zal het nog eens proberen.

Ok succes.
En NIETTTTT je backup terug zetten, maar als nieuwe iphone klikken als iTunes hierom vraagt na de restore......

Undertaxxx 26-06-09 22:55

De Zoom Functie is ook geweldig in de 3Gs Firmware, zijn een tal van functies die apple toch niet aangekondigd heeft.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.