iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ik heb de iPhone 3GS! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/36116-de-iphone-3gs.html)

polowater 28-06-09 12:28

I got it! Iphone 3GS 32Gb wit:)! Hij is merkbaar sneller als mijn voormalige 3G/2G.

Shorty007 28-06-09 13:00

nou ik heb al weer 2 problemen ontdenkt hoor.
als ik tik op de achterkant bij me mute knop, hoor ik beetje gerammel, speling ergens op ofso. heel klein beetje, maar toch, ik had dit niet op me 3G.
En heb t ptobleem met de koptelefoon nu, dat als je koptelefoon eruit haal, je geluid niet terug op je speakers komt :s
weet wel hoe je dit probleem op kan lossen, namelijk gewoon ff met een vochtig wattenstaafje erin en ronddraaien ff :p mja is geen echte oplossing natuurlijk he. schiet niet op als je elke dag in de auto met de headset wil bellen en elke dag dan met een wattestaafje erdoorheen moet. Toch jammer dat Apple hier of niks op gevonden heeft of niks aan gedaan heeft. Zo'n duur apparaat en dan zulke kleine "productie" foutjes iedere keer.
Net als met haarscheirtjes...Apple weet ervan, en toch maken ze weer een zelfde behuizing.....snap ik gewoon niet.

samoerai 28-06-09 16:55

:confused:Dat gerammel viel mij een uur of 2 geleden ook op toen ik mijn iphone iets harder dan normaal op tafel legde en inderdaad dat is niet bij de 3G, wellicht door de iets veranderde hardware? het blijft wel een beetje goedkoop aandoen, voor hetzelde geld is er niets aan de hand maar het viel mij ook op.

Shorty007 28-06-09 17:00

ah nou dan hoop ik idd dat t "normaal" is want ik maakte me flink zorgen.

Undertaxxx 28-06-09 17:09

Heb ik ook en was met men vorige 3G model ook, heeft altijd perfect gewerkt dus is geen probleem.

Shorty007 28-06-09 17:13

nou ben gerust gesteld :D
heb nog wel dat probleempje met die headfone aansluiting, mja die gebruik ik eigenlijk toch niet. gebruik in me auto altijd me ipod nano (via aux kabeltje) en dat werkt prima. jah allen beetje jammer dat ik dan maar beter niet met de headfone ga bellen, heb geen zin iedere keer te gaan k****n met een wattenstaafje :p
bel toch bijna nooit in de auto.
mja blijft gaar, ik heb 950 euro neergelegd voor dat ding, dan verwacht ik op zn minst dat alles PERFECT werkt.
ja weet t, is schandalig veel geld, maar kon nie meer wachten haha.

Undertaxxx 28-06-09 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 313243)
nou ben gerust gesteld :D
heb nog wel dat probleempje met die headfone aansluiting, mja die gebruik ik eigenlijk toch niet. gebruik in me auto altijd me ipod nano (via aux kabeltje) en dat werkt prima. jah allen beetje jammer dat ik dan maar beter niet met de headfone ga bellen, heb geen zin iedere keer te gaan k****n met een wattenstaafje :p
bel toch bijna nooit in de auto.
mja blijft gaar, ik heb 950 euro neergelegd voor dat ding, dan verwacht ik op zn minst dat alles PERFECT werkt.

Je kan altijd gaan omruilen als het echt een probleem is die head-jack aansluitng. Ik heb het eerlijk gezegd in 2 jaar tijd mss 5x gebruikt, muziek luisten is nu eenmaal niet erg handig met een iPhone via ear-plugs.

Shorty007 28-06-09 17:17

ik weet niet of ik kan ruilen, heb via en webshop gekocht. phoneshop.nl heet die geloof ik.
mja wat je zegt, gebruik t weinig dusja laat t voorlopig maar ff zo.

El_Diablo 28-06-09 18:14

hier ook de 32gb witte 3gs aanwezig.....ben zeer tevreden... maar hoe werkt het youtubefilmpjes uploaden eigenlijk?? iemand die die weet toevallig...

Shorty007 28-06-09 18:24

als je klik op " stuur naar youtube" ga die eerst je video comprimeren, daarna opent hij youtube en moet je een beschrijving opgeven en een categorie. Hierna druk je rechts bovenin op Publiceer. Nu wordt ge video geupload :D
Verloop hiervan kun je zien door 1 keer op je scherm te tappen.
Net uitgeprobeerd.

El_Diablo 28-06-09 18:34

hey idd gelukt hier thnx!!!

Badboy78 28-06-09 21:41

Nou ik heb ook de iPhone 3gs 32gig wit.
En ik heb 1 vraag en ook 2problemen.
Eerst de problemen maar als ik op de achterkant tik heb ik ook dat irritante gerammel.
En als ik met mijn vinger van rechts naar links ga over het scherm dan voelt het glad aan maar ga ik van links naar rechts dan voel ik de binnenkant van de chrome rand en als ik goed ga kijken kun je gewoon zien dat het scherm er scheef in staat dit zie ik aan de ruimte van het rubber.

En dan nu de vraag we hebben allemaal 2 speakers aan de onderkant van de iPhone als ik muziek afspeel en ik houdt mijn vinger op de linkse speaker dan hoor ik geen geluid uit de rechtse komen of is dit normaal? Gaarne antwoord want morgen ga ik verhaal halen bij de T-mobile shop en ik accepteer geen reparatie ik heb hem sinds vrijdag pas.

Shorty007 28-06-09 21:44

nou dat gerammel hebben dus meer mensen, ik ook.
Scherm zit bij heel veel iphones net niet helemaal recht, bij mijn 3G had ik een opstaande rand, heb ik nu bij me 3GS ook een heel klein beetje.
Je hebt maar 1 speaker, is vanaf de 3G zo, andere is je mic ;)

Waarom leert Apple niet van zn fouten!?!?!?
Of zijn ze te arrogant om het te erkennen....

Igor W 28-06-09 21:52

Bij mij geen gerammel, en een recht scherm. ;)

950 euro ? Dat is wel erg duur !!!! Waar heb je hem dan gekocht, Shorty 07? :eek:

Shorty007 28-06-09 21:56

haha :p ja, had m besteld op phoneshop.nl.
Had geen zin om helemaal naar Belgie te rijden sochtends achterlijk vroeg en dan nog grote kans hebben m zonder iPhone thuis te komen. Die teleurstelling zou te groot zijn haha.
En kon ook niet meer langer wachten :p

maar ga maar es heeeelll goed kijken, jouw rand zit ook ergens net ietsjes te ver omhoog denk ik ;) niet dat ik je dat gun hoor haha maar denk t gewoon :)

S¡mon 28-06-09 21:57

Als je je hand een beetje hol houd zeg maar bij de speaker, dan komt het al luider en mooier over.

3rdeye 28-06-09 22:15

Zou iemand met een 3GS een screenshot kunnen maken van de hoeveelheid werkgeheugen? Dus hoeveel er vrij is tijdens normaal gebruik. Bij de 3G ligt dit normaal rond 35mb na een reboot.

Programma`s als : memoryinfo en memorystatus zijn hier oa voor te gebruiken :)

S¡mon 28-06-09 22:35

Ik hoor geen gerammel als ik op de achterkant tik, gelukkig. Ik zal even kijken voor dat werkgeheugen

edit: sorry kan geen gratis app daarvoor vinden

Undertaxxx 28-06-09 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 313593)
Ik hoor geen gerammel als ik op de achterkant tik, gelukkig. Ik zal even kijken voor dat werkgeheugen

edit: sorry kan geen gratis app daarvoor vinden

Schud maar eens met je phone ;).

chaser2600 28-06-09 22:51

Hier ook geen gerammel. 16gb versie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.