//

Veel bomen, geen bos

Veel bomen, geen bos discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, ik heb nu zon beetje álle relevante posts gehad op dit forum, maar ik snap er steeds minder van, dus even voor de zekerheid; ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-09, 14:16
gieleke6 gieleke6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 31
Standaard Veel bomen, geen bos

Oke, ik heb nu zon beetje álle relevante posts gehad op dit forum, maar ik snap er steeds minder van, dus even voor de zekerheid;

vorige week een nieuwe 3G gekocht. Belgisch, dus fabrieksaf simlockvrij.
draait FW 2.2.1, modemfirmware 2.30.03 (ik heb bewust nog even gewacht met de update naar FW 3.0) en hij is niet gejailbreakt.

nu wil ik 3.0 installeren en jailbreaken. ik heb redsn0w binnen.
kan ik nu een normale update naar 3.0 via itunes doen? of moet dit met n custom firmware? (heb ik uberhaupt n custom firmware nodig?)
daarna dus redsn0w er overheen. heb ik dit goed??

mocht er iets misgaan, kan ik m restoren naar factory-settings oid?

ik zit sinds anderhalve week alle posts te volgen en te lezen, maar ben er redelijk nieuw in, en zie dus even niet meer wat nou wel of niet kan en wat de mogelijkheden zijn.

dank je!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-09, 16:14
Rojo Rojo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik ben ook relatief nieuw met de iPhone en zit met dezelfde vragen voor mijn Tsjechische versie van de iPhone 3G. Wat ik kon vinden op iphoneclub was het volgende:

Van oorsprong simlockvrije iPhone 3G:
Heb je je iPhone simlockvrij in de winkel gekocht en was deze van oorsprong simlockvrij (bijvoorbeeld toestellen uit België, Italië, Tsjechië) dan is je toestel al unlocked. Je hoeft je daarom niet druk te maken over een baseband-update. Upgrade naar OS 3.0 via iTunes 8.2 en gebruik daarna PwnageTool om een ipsw-bestand te maken. Vervolgens installeer je dit op je iPhone om een jailbreak uit te voeren.

Ik begrijp hieruit dat je via iTunes kan upgraden, maar de termen PwnageTool, ipsw-bestand en jailbreak zeggen mij niets dus ik begijp niet zo goed wat ik moet doen na de upgrade. En ik kan ook niet echt een duidelijk verhaal vinden op dit Forum
  #3  
Oud 20-06-09, 16:22
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Upgrade via iTunes 8.2 naar iPhone OS 3.0, en gebruik daarna redsn0w om te jailbreaken. C'est tout.
  #4  
Oud 20-06-09, 16:30
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

- Aansluiten bij bestaande topics s.v.p. Het is nergens voor nodig (en nog vervuilender) om *weer* een nieuw topic speciaal voor jezelf te openen.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Bootrom / (un)tethered ? --- Bomen en Bos markdude Jailbreak 2 26-01-11 09:58
iPhone: Door de bomen het bos... kipni Jailbreak 26 13-04-10 20:44
Bos en Bomen pelelaur Archief 1 07-02-10 11:39
Ok bomen en bos..... valiechemicalie Archief 5 07-02-08 21:50
Door de bomen het bos niet meer Masterprut Archief 2 06-11-07 01:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.