GSM.nl discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik met meerder zijn benieuwd, wie er ervaringen heeft met gsm.nl en de iphone!! Ik ben namelijk erg benieuwd wat de exacte levertijd van die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik met meerder zijn benieuwd, wie er ervaringen heeft met gsm.nl en de iphone!! Ik ben namelijk erg benieuwd wat de exacte levertijd van die van jullie is en wat je beleving van de iphone is!!
Wie heeft hem er gekocht!? Drop het hier allemaal maar neer! |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er moet toch wel iemand zijn hier die zijn/haar iPhone bij GSM.nl heeft gekocht?
Enkele vraagjes: - was hij meteen belklaar? - werkte Youtube direct? - op welke manier is de phone ge-unlockt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 via GSM.NL | Distrax | Koopinformatie Nederland | 9 | 27-08-10 09:03 |
Nieuwe GSM | seminifeer | iPhone algemeen | 23 | 17-07-09 15:28 |
België: Geunlockte GSM's en België | Londonforever | Overige providers België | 0 | 05-05-08 19:24 |
GSM.nl unlocked? | Tjedemich | Koopinformatie Nederland | 202 | 21-01-08 21:33 |
Gsm.nl en fw 1.1.2. | marcoryn | Koopinformatie Nederland | 3 | 19-01-08 07:45 |
|
|