iPhone 3GS en jailbreak discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi alle, Sorry hoor, maar ik zie de bomen door het bos niet meer, hoe zit het nou met de jailbreak, lees overal dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi alle,
Sorry hoor, maar ik zie de bomen door het bos niet meer, hoe zit het nou met de jailbreak, lees overal dat je batterij leeg slurpt, dat Wi-Fi niet meer werkt, kompas werkt niet meer, iphone super traag wordt en dat je ook niet meer zo snel alles kunt terugzetten in de oude staat enz.. zat erover na te denken om te jailbreaken met redsnow 0.8 maar na al deze berichten zakt de moed steeds verder me schoenen in ![]() een groet |
|
|
![]() |
|
![]() Valt allemaal wel wat mee. Je kan gewoon terug naar origineel als het je niet bevalt...
Post je topic de volgende keer op de juiste plaats a.u.b. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dus als het niet bevalt kun je gewoon alles terugzetten in oude staat, en hoef je niet weer al je muziek over te zetten enzo..
bedankt voor de reply iMario |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Wil je er zeker van zijn dat je alle restjes wist (bijvoorbeeld als je m moet opsturen naar T-Mobile) kan je herstellen in DFU-mode en dan geen reservekopie terug zetten. Echter is hierover heel erg veel te vinden op het forum.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
![]() Yep het is me gelukt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed om te horen dat het gelukt is!
![]() Aangezien er al genoeg geschreven is over ervaringen m.b.t. jailbreaken, kan deze discussie wel weer op slot. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs Jailbreak? | nicolaas111 | Archief | 5 | 17-04-10 10:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 27-03-10 23:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 10:31 |
|
|