iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/41135-iphone-4g-4e-generatie-iphone.html)

arashrsf 24-12-09 03:01

-5mp camera met goede flits en autofocus en beetje leuke iso waarden en met optical zoom !! 5mp is meer dan genoeg omdat ik geen grote fotos wil hebben, die maak ik anders wel met een professionele camera :)
- scherpe videoopname
-batterij dat minstens 3 dagen meegaat bij maximale gebruik
-radio receiver/transmitter
-aluminium case
-betere bereik
-wireless n
-4g snelheid
-betere oordoppies
-simlockvrij toestel dat met meerdere providers legaal is te verkrijgen
-universele jack
-3d speakers
-ichat front camera
-ping dat je ook met BB's kan pingen en andersom
-sterke gps ontvanger
-multi-cpu-core voor multitasking?

dan ben ik errrrrrrrrrrrg blij :D

XanderSnelder 24-12-09 09:19

Zet mijne ook erbij!:d
App waardoor je je beeldscherm als spiegel kan gebruiken,
Verschillende kleuren,
Betere geluid boxes,
Iets waardoor er minder krassen komen op het beeldscherm,
Blueray speler (als dat kan :P),
MEER APPELSTICKERS!!

RWK 24-12-09 10:55

Liefst zou ik willen dat de Battery sterk wordt moeten verbetert.

Een Iphone kan je gewoon geen 1 dag gebruiken.
Hij gaat wel zeker na 4 a 5 uur op /

kuotje 24-12-09 11:10

Dan is er toch iets met je iphone.
ook al game ik 5uur ( heb een 3G ) dan heb ik kans dat ie op is.
maar normaal gebruik af en toe surfen , wat bellen en smsen en gamen
houdt ie het ander halve dag vol.

Ik hoop dat de 4G gewoon een mooi concept wordt ;d

holbewoner 24-12-09 12:10

Ik wil niet zozeer nieuwe specs om te showen maar wel een nieuw design, want ik vindt dat de achterkant van de 3G(S) er maar goedkoop uitziet

ProGunNL 26-12-09 18:28

Ik ben vandaag een concept tegen gekomen, die ik wel best mooi vind. Wat denken jullie er van?

http://cache.gizmodo.com/assets/imag...8_iPhone_3.png

De Generaal 26-12-09 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RadjKumaR (Bericht 397105)
Liefst zou ik willen dat de Battery sterk wordt moeten verbetert.

Een Iphone kan je gewoon geen 1 dag gebruiken.
Hij gaat wel zeker na 4 a 5 uur op /

Inderdaad, dit is ook voor mij het belangrijkste, waar Apple aan zou moeten werken. Als ze de batterijduur aanzienlijk kunnen verhogen, dan is de iPhone nagenoeg compleet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ProGunNL (Bericht 397732)
Ik ben vandaag een concept tegen gekomen, die ik wel best mooi vind. Wat denken jullie er van?

http://cache.gizmodo.com/assets/imag...8_iPhone_3.png

Vind het toch niet zo mooi. Lijkt wel een beetje op de iPhone die ik eerder poste. Toevallig dat deze weer een oplopende achterkant heeft, wellicht dat dit misschien echt zo zal worden?

glaantje 26-12-09 22:17

Er kan sowieso van uit gegaan worden dat de batterij van een nieuwe iPhone langer mee gaat, omdat een nieuwe processor weer zuiniger is dan de oude.
Er zitten op het moment alleen nog steeds technische limieten aan betaalbare kleine batterijen zoals die nodig zijn in iPhones, dus er is weinig kans op een enorme winst aangezien er ook waarschijnlijk ook weer een beetje batterijkracht ingeleverd gaat worden op nieuwe features :)

Over een paar jaar zal dit waarschijnlijk wel vrijwel opgelost zijn, met behulp van de nieuwste lithium-iontechnologie die nu in ontwikkeling is, maar dan zitten we vast alweer aan de iPhone 6 ofzo ;)

sulaimany 28-12-09 20:22

Om te beginnen een batterij die veel langer meegaat..
En op zen minst 5 megapixel camera met flash.
Betere speakers(luider)
maar eigenlijk hadden ze dit allemaal bij de 3gs moeten^^
ik blijf zeker met 3g 8gb, binnenkort jailbreak erop dan is t helemaal klaar:)

JosJ 30-12-09 10:39

Momenteel heb ik nog steeds een Samsung Omnia i900, dit vanwege de camera, en het niet kunnen multitasken op de iPhone. Ik ben zeer benieuwd naar wat de 4G gaat brengen.

ProGunNL 30-12-09 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JosJ (Bericht 399062)
Momenteel heb ik nog steeds een Samsung Omnia i900, dit vanwege de camera, en het niet kunnen multitasken op de iPhone. Ik ben zeer benieuwd naar wat de 4G gaat brengen.


Ik gebruik nu de beta van proswitcher en het multitasken op een iphone werkt goed hoor. Ik vind persoonlijk als je het voor de camera doet, koop dan een echte camera .

kuotje 30-12-09 12:41

komt de 4G in 2010 uit of 2011, had ergens gehoord dat ze misschien dit jaar over zouden slaan (2010)
maar die iphone van @ProGun is lelijk op de foto

pieterwillems 30-12-09 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 399122)
komt de 4G in 2010 uit of 2011, had ergens gehoord dat ze misschien dit jaar over zouden slaan (2010)
maar die iphone van @ProGun is lelijk op de foto

De kans is klein dat ze dit jaar overslaan;-) er zijn namelijk andere toestellen op de markt die de iphone evenaren, denk dat apple weer een voorsprong zal proberen nemen;-)

glaantje 30-12-09 13:27

De Nexus One van Google is qua hardware eigenlijk meer dan het evenaren van de iPhone dus ze zullen met iets goeds moeten komen :)

thomas1 30-12-09 13:45

Als dit de nieuwe iphone word vind ik hem bijzonder mooi.Design en zeer aantrekkelijk.

pieterwillems 30-12-09 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomas1 (Bericht 399148)
Als dit de nieuwe iphone word vind ik hem bijzonder mooi.Design en zeer aantrekkelijk.

Toen er geruchten waren over de iphone 3g, was dit concept er ook al;-) dus het word hem waarschijnlijk niet;-)

fgeer 30-12-09 16:14

http://iphoneroot.com/wp-content/upl...phone-4g-1.jpg

Geef mij deze maar. Geborsteld aluminium.

JosJ 01-01-10 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ProGunNL (Bericht 399090)
Ik gebruik nu de beta van proswitcher en het multitasken op een iphone werkt goed hoor. Ik vind persoonlijk als je het voor de camera doet, koop dan een echte camera .

Onzin reactie, als ik snapshots wil maken onderweg, dan wil ik niet steeds met twee apparaten rondlopen.

Ik ben verder zeer benieuwd naar de verdere specs van de 4G! Kan zeer zeker wel een opvolger van mijn Omnia worden!

sjalih 04-01-10 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JosJ (Bericht 399777)
Onzin reactie, als ik snapshots wil maken onderweg, dan wil ik niet steeds met twee apparaten rondlopen.

Ik ben verder zeer benieuwd naar de verdere specs van de 4G! Kan zeer zeker wel een opvolger van mijn Omnia worden!

idd, 5MP is goed genoeg en hopelijk komt er nog flash bij!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.