iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/41135-iphone-4g-4e-generatie-iphone.html)

sham27 21-01-10 00:14

De vraag is niet óf ze met een nieuw model komen, maar wanneer ze met dat nieuwe model komen.. Ik denk zelf dat ze net na de zomer met de 4G gaan komen.. Elk zichzelf respecterend merk komt toch regelmatig met nieuwe modellen. En aangezien Apple het van één model moet hebben..

apotheosis 21-01-10 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sham27 (Bericht 407260)
De vraag is niet óf ze met een nieuw model komen, maar wanneer ze met dat nieuwe model komen.. Ik denk zelf dat ze net na de zomer met de 4G gaan komen.. Elk zichzelf respecterend merk komt toch regelmatig met nieuwe modellen. En aangezien Apple het van één model moet hebben..

Het is al altijd in juni geweest,net gepast omdat zeer velen hun congegeld dan krijgen :D:P

Als ze langer gaan wachten vrees ik ervoor dit niet slim zal zijn aangezien anderen alweer met een nieuwer model zullen afkomen.

kuotje 25-01-10 16:27

http://www.blogcdn.com/www.tuaw.com/...01/iphone2.jpg

waarom waarom waarom, moet ik deze missen :<

juliantomoriati 25-01-10 16:56

@ Simon

Toch wel grappig dat je in het begin van deze post het had over zonnepanelen in de iphone. Een paar dagen geleden kwam er bericht uit dat Apple hier aan wil werken in de toekomstige iPhone en iPods.

Bij mijn Citizen Nighthawk horloge zit het systeem al ingebouwd. Werkt perfect en je ziet er niks van!

apotheosis 25-01-10 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 408782)
http://www.blogcdn.com/www.tuaw.com/...01/iphone2.jpg

waarom waarom waarom, moet ik deze missen :<

Is dit dan de echte nieuwe iphone of alweer een gisfoto?

pieterwillems 25-01-10 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 408857)
Is dit dan de echte nieuwe iphone of alweer een gisfoto?

Toen er speculatie was van de 3gs was deze foto er ook al;) fake dus;-)

Kellaai 25-01-10 23:14

Ik heb net weer een nieuwe 3GS afgesloten!
Bevalt me prima!

Alleen de reden waarom ik zat te twijfelen was de camera.
Maar ja, wie gebruikt de camera voor serieuze foto's? (Bijna niemand toch?)

En ja, het zou wel fijn zijn als je mappen aan zou kunnen maken. Zodat je alles wat netter zou kunnen ordenen.

:D

kuotje 26-01-10 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems (Bericht 408939)
Toen er speculatie was van de 3gs was deze foto er ook al;) fake dus;-)

jammer :( haha dacht even dat het wel de goede richting op zou gaan met die :P

Guest-20201028093429 26-01-10 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems (Bericht 408939)
Toen er speculatie was van de 3gs was deze foto er ook al;) fake dus;-)

Deze dook idd een paar dagen voor de aankondiging van de 3G S op. Ik was toen best teleurgesteld over het design, hopen dat daar met de 4G verandering in komt.

Ik persoonlijk ben erg onder de indruk van deze achterkant:

http://www.iphoneclub.nl/wp-content/...ten-update.jpg

Alleen de voorkant vind ik wat minder. Verder zou ik in OS 4.0 graag locatiebepaling op de weerapp zien en flash.

kuotje 26-01-10 16:12

Pfff, die is ook erg moooi :D

Flash zou relaxt zijn.
Backgrounder mogelijkheid

De Generaal 26-01-10 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 409177)
Pfff, die is ook erg moooi :D

Flash zou relaxt zijn.

Dat zou er toch 'sowieso' niet in komen? Vind het zelf nog best vaak een erg groot gebrek..

Merkie 26-01-10 16:45

Ik vind flash helemaal geen gebrek. Alleen voor sites met filmpjes is het onhandig, maar 90% is toch afkomstig van YouTube. De rest is alleen maar reclame.

apotheosis 26-01-10 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merkie (Bericht 409199)
Ik vind flash helemaal geen gebrek. Alleen voor sites met filmpjes is het onhandig, maar 90% is toch afkomstig van YouTube. De rest is alleen maar reclame.

En voor livestream ook.
Als je veldcross wil volgen gaat het niet. :(

JosJ 27-01-10 11:37

Ik ben benieuwd of er wat vrijgelaten wordt vanavond over de nieuwe iPhone.

kuotje 27-01-10 12:10

Hmm ik denk dat vanavond er niet veel over wordt gesproken.

Hoop van wel ;d

apotheosis 27-01-10 13:58

Ik hoop ze allesins 1 ding doen; dat is dat ze toch effe snel duidelijk maken er een nieuwe iphone zal komen dit jaar nog, dan weet ik al ik mijn geld opzij moet houden,mijn congegeld ;).

glaantje 27-01-10 14:06

Haha, natuurlijk komt die apotheosis, maak je maar niet druk :)
Denk alleen niet dattie vanavond besproken zal worden, dat is weer voor een ander event ;)

apotheosis 27-01-10 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 409491)
Haha, natuurlijk komt die apotheosis, maak je maar niet druk :)
Denk alleen niet dattie vanavond besproken zal worden, dat is weer voor een ander event ;)

Tis de verslaving zenne. Ik koop ieder jaar een nieuwe iphone en ik zit nu al te popelen om een nieuwe te hebben met nog wat meer extra's enz....

Een meende ik 4-5 tal jaar geleden had ik zitten roepen; ik geef niet meer dan 200 euro nog voor een gsm.
Ik had nooit bij stilgestaan er zoiets zou uitkomen als een iphone :p en ik had nog zeer snel een 2G al gekocht via ebay en was meteen crazy van en dat is nu nog veel erger zelfs geworden.
Moesten ze maar om de 2jaar een nieuwe uitbrengen zou voor mij de fun er wel wat afzijn omdat ik iemand ben die op vele zaken snel ben beu gekeken.
Bij een iphone is dat niet zo het geval al kijk ik altijd wel uit naar een nieuwe ervan ;).

En nu mee die tablet; manman,houd mij gewoon tegen of ik ben falliet, subiet geen geld meer op de bankrekening :-).

glaantje 27-01-10 14:33

Hahahaha!
Ik denk dat je nog tot maart kan sparen wat betreft de Tablet ;) Daarna maar weer opnieuw sparen voor de nieuwe iPhone he :D

Casper 28-01-10 00:05

Ik denk nog steeds dat er dit jaar een geheel nieuwe generatie komt en dat 2011 dan weer een 'S' versie wordt. Verwacht namelijk niet elk jaar een totaal nieuw design.

Al heeft 'ie maar 10% van alle wishlist punten dan wil ik hem nog hebben!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.