iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/41135-iphone-4g-4e-generatie-iphone.html)

Draicon 20-03-10 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Froggle (Bericht 428063)
Ik hoop dat dit 'm wordt!

YouTube - iPhone HD ad

Dat ziet er in mijn ogen echt totaal niet uit als een Apple ding. De nieuwe Sony Ericsson Vivaz lijkt erop, maar vind het voornamelijk een LG toestel lijken. Hopelijk wordt dit hem niet.

Dragon 20-03-10 09:38

Nee vind hem ook niet zo...
We zullen het vanzelf zien, zodra de nieuwe er is koop ik hem direct.

sjalih 20-03-10 16:57

Hopelijk heeft de nieuwe iphone ook betere boxEN! (ja meervoud!) dus stereo ipv mono..
Een frontcam, mooie flash dan is hij pas compleeeet!!!

Jappe 20-03-10 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjalih (Bericht 428247)
Hopelijk heeft de nieuwe iphone ook betere boxEN! (ja meervoud!) dus stereo ipv mono..
Een frontcam, mooie flash dan is hij pas compleeeet!!!

Idd, van mij mag de nieuwe iPhone ook een betere speaker krijgen. Vind het nog erg zacht.

dpz 21-03-10 09:21

de phoneshop verkoopt hem al:
Apple iPhone 4G 32GB Black met abonnement - PhoneShop.nl
nouja je kan 'm reserveren...

ideaprison 21-03-10 10:15

Haha, Apple heeft nog niks gezegt over 4G en hun hebben hem al als pre-order..

The Unbelievable 21-03-10 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideaprison (Bericht 428425)
Haha, Apple heeft nog niks gezegt over 4G en ZIJ hebben hem al als pre-order..

Fixed! Raar dat ze hem al hebben:rolleyes:

Dejive 21-03-10 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable (Bericht 428428)
Fixed! Raar dat ze hem al hebben.:rolleyes:

Fixed. Denk niet dat ze hem al hebben.

T.Verhoeven 22-03-10 10:38

En dat ze zelfs al prijzen erbij hebben staan verbaasd me nog meer! (belachelijk hoog overigens)

Mais 22-03-10 11:43

Ik heb van het weekend contact gehad met Vodafone, er is mij verteld dat zij in gesprek zijn met Apple en dat ze de Iphone 4G(of iig de nieuwe Iphone) waarschijnlijk wel krijgen, maar dat in juni hier meer over wordt verteld.

unnamed 23-03-10 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mais (Bericht 428834)
Ik heb van het weekend contact gehad met Vodafone, er is mij verteld dat zij in gesprek zijn met Apple en dat ze de Iphone 4G(of iig de nieuwe Iphone) waarschijnlijk wel krijgen, maar dat in juni hier meer over wordt verteld.

Kan je hier iets meer over vertellen, ik kan natuurlijk ook naar de klantenservice bellen en een antwoord van een of andere pino ontfrutselen waarin hij zegt dat de nieuwe iPhone volgende week al komt!

Mais 23-03-10 15:29

Ik heb momenteel 2 abo's lopen bij Vodafone en ze hadden me al 2 weken gebeld om te verlengen. Maar toen ben ik niet op het aanbod ingegaan omdat ze toen nog geen info hadden over de Nexus one of de iphone. Maar van het weekend belde ik en nadat mijn gegevens waren gecontroleerd, werd mij verteld dat in juni het zeker bekend zal worden of zij de iphone gaan krijgen. Ik heb express 3 of 4 keer de zelfde vraag op verschillende manieren gesteld. Er werd dus verteld dat in juni meer bekend zou worden, dat ze in gesprek zijn met Apple om te kijken of Vodafone de iphone zou kunnen verkopen in de winkels.

Gisteren ben ik langs een Hi winkel geweest om te kijken of zij iets wisten, daar werd mij verteld na 20 min te praten, dat er eind april begin mei, zeker weten bericht komt of Hi de iphone gaat uitbrengen en er werd mij verteld dat zij niet de oude(3g en 3Gs) gaan leveren maar alleen de NIEUWE (4g waarschijnlijk). Maarja dat is dus tot eind april afwachten.

Wat ik wel grappig vond, ik was ook naar Belcompany geweest en de verkoper daar, wees mij de deur op een gegeven moment toen ik vroeg wanneer en of ze de iphone zouden krijgen. Haha

unnamed 23-03-10 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mais (Bericht 429431)
Ik heb momenteel 2 abo's lopen bij Vodafone en ze hadden me al 2 weken gebeld om te verlengen. Maar toen ben ik niet op het aanbod ingegaan omdat ze toen nog geen info hadden over de Nexus one of de iphone. Maar van het weekend belde ik en nadat mijn gegevens waren gecontroleerd, werd mij verteld dat in juni het zeker bekend zal worden of zij de iphone gaan krijgen. Ik heb express 3 of 4 keer de zelfde vraag op verschillende manieren gesteld. Er werd dus verteld dat in juni meer bekend zou worden, dat ze in gesprek zijn met Apple om te kijken of Vodafone de iphone zou kunnen verkopen in de winkels.

Gisteren ben ik langs een Hi winkel geweest om te kijken of zij iets wisten, daar werd mij verteld na 20 min te praten, dat er eind april begin mei, zeker weten bericht komt of Hi de iphone gaat uitbrengen en er werd mij verteld dat zij niet de oude(3g en 3Gs) gaan leveren maar alleen de NIEUWE (4g waarschijnlijk). Maarja dat is dus tot eind april afwachten.

Wat ik wel grappig vond, ik was ook naar Belcompany geweest en de verkoper daar, wees mij de deur op een gegeven moment toen ik vroeg wanneer en of ze de iphone zouden krijgen. Haha

Op zich wel leuke dingen, toch blijven mijn vraagtekens staan omdat er nog geen concrete data of andere feiten worden gegeven.
Toch hoop ik heel erg dat je het bij het juiste eind hebt!
Voor jou zelf natuurlijk en voor de rest van iPhone-liefhebbend Nederland

Mais 23-03-10 15:45

Ja inderdaad wat je zegt, ik hoop het ook.
Ik heb je natuurlijk alleen verteld wat ik heb gehoord, dus ja ik kan niet zeggen of het betrouwbaar is wat mij is verteld. Ik geloof het wel, maar ja ieder zijn eigen beoordelingsvermogen.

unnamed 23-03-10 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mais (Bericht 429439)
Ja inderdaad wat je zegt, ik hoop het ook.
Ik heb je natuurlijk alleen verteld wat ik heb gehoord, dus ja ik kan niet zeggen of het betrouwbaar is wat mij is verteld. Ik geloof het wel, maar ja ieder zijn eigen beoordelingsvermogen.

Ja precies ik snap je en waardeer je post waardoor je ons allemaal op de hoogte houd van de laatste ontwikkelingen, we moeten helaas alles maar in spanning afwachten!!!

Mais 23-03-10 16:35

Ja we moeten afwachten, dat is het enige wat we kunnen doen. Ik twijfel zelf nog tussen de nexus one en de iphone, de iphone heb ik al wel in handen gehad en het is echt een gaaf ding, maar de nexus one blijkt ook wel goed te zijn. Ik gebruik mijn telefoon veel om films te kijken, smsen, bellen en ebooks te lezen(boeken). Voor mij hoeft een telefoon niet een 12 megapixel camera ofzo te hebben, dus de 3gs zou ook een goede optie zijn als de nieuwe iphone te duur is.

itviewnl 23-03-10 17:52

Ik ga voor de 4G.

hondlustgeenbrood 24-03-10 09:21

Zoals ik zei als Apple een aparte partitie maakt voor een ander mobiele besturingssysteem als Symbian of Android voor de opvolger van de iPhone 3GS, dan koop ik die zeker.

wouter1981 24-03-10 10:09

Ja dat zou wel geinig zijn. Alleen zie ik dat niet gebeuren. iPhone is nou eenmaal geen hackers phone... En Apple zal de laatste zijn die dit mogelijk gaat maken...

macmichel 24-03-10 12:29

Ik wacht wel tot mei, juni, juli of augustus mijn 3G is nu wel aan vervanging toe dus de 4e gen. koop ik wel en hopelijk simlockvrij in Nederland (officieel) of anders via KPN.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.