iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/41135-iphone-4g-4e-generatie-iphone.html)

ni3lsj4ns3n 11-04-10 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jerry.w (Bericht 436940)
Nee ik weet ook niks over een datum

maar als hij dan deze zomer uit komt, laten we dan zeggen juni, dan heb je hem toch ook nog niet gelijk. als je hem gelijk besteld, hoe lang zou het dan wel niet duren voor dat je hem hebt.
hoe ging dit met de andere iphone's??

Liejanda 11-04-10 16:09

Ik weet niet of dit al geconstateerd was, maar via phoneshop.nl kun je de nieuwe 4g 'reserveren' (in hoeverre dit waar is valt natuurlijk nog maar te bezien), maar je kunt alleen KPN gerelateerde providers (KPN, Hi, Telfort) en Vodafone kiezen, T-Mobile zou hiermee dus totaal buiten spel worden gezet?

wouter1981 11-04-10 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ni3lsj4ns3n (Bericht 437028)
maar als hij dan deze zomer uit komt, laten we dan zeggen juni, dan heb je hem toch ook nog niet gelijk. als je hem gelijk besteld, hoe lang zou het dan wel niet duren voor dat je hem hebt.
hoe ging dit met de andere iphone's??

Dit verschilt.. Ik heb 3 weken moeten wachten op mijn iPhone 3G. Ik heb m besteld op de dag van release.
Collega heeft vorig jaar de 3GS besteld bij de lokale T-Mobile Shop (1 of 2 weken voor de release) en had m op de dag van release. Zorg dat je er vroeg bij bent dan kan het nooit heel lang duren.

ni3lsj4ns3n 11-04-10 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 437227)
Dit verschilt.. Ik heb 3 weken moeten wachten op mijn iPhone 3G. Ik heb m besteld op de dag van release.
Collega heeft vorig jaar de 3GS besteld bij de lokale T-Mobile Shop (1 of 2 weken voor de release) en had m op de dag van release. Zorg dat je er vroeg bij bent dan kan het nooit heel lang duren.

oke, dat is idd wel te doen. dan zie ik rond die tijd wel wat ik doe. als hij idd deze zomer uit komt denk ik dat ik wel wacht.

jerry.w 11-04-10 17:26

verstandige keuze:), waarom zou t-mobile anders rondbellen of je soms een iphone 3gs wilt ook al ben je nog niet aan de beurt voor een nieuwe telefoon.
(ps. mijn broer wist van de bell actie, echt grappig die vrouw achter die telefoon die begint, bevalt de iphone je. Mijn broer zegt nee ik heb hem kapotgegooit van woede. toen was die vrouw still en hing ze op lol.

vanilla 11-04-10 17:37

Ik heb me al op laten schrijven!

Ik was de eerste bij m'n lokale TMshop http://i.fokzine.net/s/thumbsup.gif

ni3lsj4ns3n 11-04-10 17:39

whaha, lekker op tijd.
maar je kan nu dus al een telefoon die nog geen eens aangekondigd is reserveren. of begrijp ik het nou verkeerd?

vanilla 11-04-10 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ni3lsj4ns3n (Bericht 437242)
whaha, lekker op tijd.
maar je kan nu dus al een telefoon die nog geen eens aangekondigd is reserveren. of begrijp ik het nou verkeerd?

Voor de zekerheid alvast.... ik voorzie een hoop 2 jarige abo's aflopen tegen die tijd!

Die kop van die gast die aan de balie zijn 3G abo kwam verlengen voor een 3GS hahaha... en mij hoorde met de andere verkoper, het is dat ie al getekend had voor z'n verlenging whahaha :rolleyes:

ni3lsj4ns3n 11-04-10 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanilla (Bericht 437246)
Voor de zekerheid alvast.... ik voorzie een hoop 2 jarige abo's aflopen tegen die tijd!

Die kop van die gast die aan de balie zijn 3G abo kwam verlengen voor een 3GS hahaha... en mij hoorde met de andere verkoper, het is dat ie al getekend had voor z'n verlenging whahaha :rolleyes:

oh, dan voel je je ook wel *****n.
maar ze accepteren dus dat jij een toestel reserveert die nog niet aangekondigd is. wat heeft die man gezegd dan? je bent er zelf over begonnen neem ik aan.

vanilla 11-04-10 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ni3lsj4ns3n (Bericht 437247)
oh, dan voel je je ook wel *****n.
maar ze accepteren dus dat jij een toestel reserveert die nog niet aangekondigd is. wat heeft die man gezegd dan? je bent er zelf over begonnen neem ik aan.

Jah ik begon er zelf over :)
Ik liep er rond... liep wat tels uit te checken mocht de nieuwe iPhone tegenvallen en dat meldde ik toen hij vroeg wat ik zocht :)

ni3lsj4ns3n 11-04-10 17:50

oke, dan ga ik er toch maar eens over nadenken om een iphone te reserveren. dat kan dan ook wel als je nog geen iphone hebt toch?

Bulletdodger 11-04-10 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanilla (Bericht 437241)
Ik heb me al op laten schrijven!

Ik was de eerste bij m'n lokale TMshop http://i.fokzine.net/s/thumbsup.gif

vind het ook niet gek dat je de eerste was, zou me niet verbazen dat je echt de allereerste was aangezien er nog niet eens een officiële aankondiging van het product is.

No offense maar volgens mij loop je een beetje op de zaken vooruit :)

CookieJar 12-04-10 22:05

Haha een jongen uit mijn klas heeft zaterdag de 3GS aangeschaft. Wat een kneuz.

Bulletdodger 12-04-10 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CookieJar (Bericht 437846)
Haha een jongen uit mijn klas heeft zaterdag de 3GS aangeschaft. Wat een kneuz.

En waarom is hij dan een kneus? omdat hij had moeten "wachten"?

Hij heeft tenminste een iphone kan jij niet zeggen.

hij heeft er nu een mooie telefoon aan, wie is hier dan de kneuz, jij omdat je "wacht"?:D

Ik heb ook niet al te lang geleden een 3GS gekocht, wetende dat er vast binnenkort een nieuwe versie zal komen, en als die er is ben ik niet minder blij met de 3GS, die volgende versie komt echt wel bij mij in huis :)

ni3lsj4ns3n 12-04-10 22:09

zo is het. ik baal ook wel hoor. wou al eerder een iphone kopen. toen niet gedaan omdat 3gs er aan kwam. toen hij er was heb ik toch een gitaar gekocht. nou wil ik hem weer kopen en nou moet ik eigenlijk weer w88 op de volgende:(.

macmichel 12-04-10 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CookieJar (Bericht 437846)
Haha een jongen uit mijn klas heeft zaterdag de 3GS aangeschaft. Wat een kneuz.

Zegt de persoon op een iPhoneforum zonder iPhone:rolleyes::rolleyes:

hondlustgeenbrood 13-04-10 00:42

Apple is niet een Godsgeschenk uit de 7de hemel ofso
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger (Bericht 437847)
En waarom is hij dan een kneus? omdat hij had moeten "wachten"?

Hij heeft tenminste een iphone kan jij niet zeggen.

hij heeft er nu een mooie telefoon aan, wie is hier dan de kneuz, jij omdat je "wacht"?:D

Ik heb ook niet al te lang geleden een 3GS gekocht, wetende dat er vast binnenkort een nieuwe versie zal komen, en als die er is ben ik niet minder blij met de 3GS, die volgende versie komt echt wel bij mij in huis :)

Dus je gaat er vanuit dat die volgende versie weer een succes zal zijn?:rolleyes: Ik hoop echt niet dat we met z'n allen aan een Apple koorts lijden. *zucht*

Bulletdodger 13-04-10 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hondlustgeenbrood (Bericht 437914)
Dus je gaat er vanuit dat die volgende versie weer een succes zal zijn?:rolleyes: Ik hoop echt niet dat we met z'n allen aan een Apple koorts lijden. *zucht*

Hmm zo was mijn opmerking niet bedoeld, Apple is inderdaad geen Godsgeschenk uit de 7de hemel, maar waarschijnlijk ga ik hem ook wel aanschaffen maar niet meteen :)

macgreek 15-04-10 22:07

Onder de rubriek "rumors" wil ik even de onderste link toevoegen van mogelijk foto's van de nieuwe iPhone HD.
iClarified - Apple News - New Photos Claim Aluminum Back Cover for iPhone 4G

macmichel 15-04-10 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macgreek (Bericht 439130)
Onder de rubriek "rumors" wil ik even de onderste link toevoegen van mogelijk foto's van de nieuwe iPhone HD.
iClarified - Apple News - New Photos Claim Aluminum Back Cover for iPhone 4G

Als ik zo naar de foto's kijk en vooral de laatste kan ik maar tot een conclusie kom namelijk nep.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.