iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/41135-iphone-4g-4e-generatie-iphone.html)

Bordyl 15-04-10 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macgreek (Bericht 439130)
Onder de rubriek "rumors" wil ik even de onderste link toevoegen van mogelijk foto's van de nieuwe iPhone HD.
iClarified - Apple News - New Photos Claim Aluminum Back Cover for iPhone 4G

Ik denk wel dat dit een mogelijk concept is voor de volgende iPhone, gezien het al meer lijkt op de behuizing en vorm van de iPad. Maar ik vind het wel vreselijk lelijk!

gon1234abcd 15-04-10 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macgreek (Bericht 439130)
Onder de rubriek "rumors" wil ik even de onderste link toevoegen van mogelijk foto's van de nieuwe iPhone HD.
iClarified - Apple News - New Photos Claim Aluminum Back Cover for iPhone 4G

wat zijn dat allemaal voor rare gaten?
vooral bij de laatste foto valt het me op. waarvoor dienen die 2 rare gaten?
met het design kan ik wel leven, al is het niet de kwaliteit wat ik van apple gewend ben. Voor een apple-toestel is ie namelijk ver onder mate qua design.

dkong 19-04-10 14:08

Foto's 'iPhone HD' duiken op na vondst op vloer café - update | Mobile | Tweakers.net Nieuws

Dit is ook wel interessant :P geven ze nog een reden waarom het echt zou kunnen zijn.

harriepopov 20-04-10 10:24

ik hoop dat het maar een prototype is. ziet er niet echt mooi uit, maar de verbeteringen zijn het voor mij wel waard.

weet iemand hoeveel hij gaat kosten? en wat zou ik voor mijn "tegen die tijd 10 maanden gebruikte simlockvrije(italie)kras/barstvrije 3gs 32gb black" kunnen krijgen? dan wissel hem gewoon weer in :)

ni3lsj4ns3n 20-04-10 14:28

AD Digitaal - Apple wil zijn iPhone 4G terug (477831)
Apple wil hem terug. dat zou dus betekenen dat hij echt is. maar hoop niet dat hij er zo uit komt te zien.

thunder 20-04-10 14:49

Nieuwe iPhone gebruikt microsim en heeft kleiner scherm | Mobile | Tweakers.net Nieuws

This Is Apple's Next iPhone - Iphone 4 - Gizmodo

Dit is degene die verloren werd in de bar. Volgens de site zou het dus niet om een chinese/japanse kloon gaan, maar om een echte Iphone. Kans is dus redelijk aanwezig dat het dus wel een definitief ontwerp is.

ni3lsj4ns3n 20-04-10 14:55

als ik die video's zo zie valt het ontwerp eigenlijk best wel mee. op de foto's vond ik het heel lelijk. maar als dit hem word zou ik dat niet een heel groot probleem vinden, hoewel ik het oude ontwerp toch wel mooier vind.

Bomans 20-04-10 15:12

Gizmodo beweert dat hij 18 maart is gevonden.
Maar deze foto's zijn al op 21 februari gelekt

Posted on February 21, 2010 ??? iPhone 4G?- on Twitpic

thunder 20-04-10 15:34

Hoeft natuurlijk niet persé hetzelfde exemplaar te zijn. Gizmodo heeft ook andere foto's van de internals, dus zou allebei wel om een prototype kunnen gaan. Die Twitpic ondersteunt eigenlijk de claim van Gizmodo dat het het nieuwe Iphone ontwerp zou zijn. ;)

hondlustgeenbrood 20-04-10 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thunder (Bericht 440994)
Nieuwe iPhone gebruikt microsim en heeft kleiner scherm | Mobile | Tweakers.net Nieuws

This Is Apple's Next iPhone - Iphone 4 - Gizmodo

Dit is degene die verloren werd in de bar. Volgens de site zou het dus niet om een chinese/japanse kloon gaan, maar om een echte Iphone. Kans is dus redelijk aanwezig dat het dus wel een definitief ontwerp is.

Als dit het definitieve ontwerp zou zijn, dan zou ik liever voor de HTC met Android 2.1 kiezen want eerlijk gezegd vind ik het niet vernieuwend qua uiterlijk maar goed, gelukkig loopt mijn abbo af in 2011 oktober dus dan zal Apple wel met een compleet innovatief product komen cos, if Apple wants to be magic, they've got to be different en 3 jaar lang met zo'n beetje dezelfde iPhone look is wel done hoor.

harriepopov 20-04-10 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hondlustgeenbrood (Bericht 441107)
Als dit het definitieve ontwerp zou zijn, dan zou ik liever voor de HTC met Android 2.1 kiezen want eerlijk gezegd vind ik het niet vernieuwend qua uiterlijk maar goed, gelukkig loopt mijn abbo af in 2011 oktober dus dan zal Apple wel met een compleet innovatief product komen cos, if Apple wants to be magic, they've got to be different en 3 jaar lang met zo'n beetje dezelfde iPhone look is wel done hoor.

nou ik vind deze vertoning van de telefoon wel vernieuwend genoeg. laat het astublieft niet erger worden, want dan koop ik hem misschien niet. alhoewel dan moet hij eigenlijk wel zo lelijk zijn dat je er standaard my little pony stickers op krijgt ofzo.

maar zonder gekheid, alle andere telefoons zijn nog steeds "***" vergeleken met de iphone. als je nu alleen al de fysieke veranderingen hebt gehoord zoals frontcamera kan ik niet wachten wat voor magie we zo krijgen met de skype app :D

glaantje 20-04-10 23:27

Hoezo koop je uberhaupt een telefoon op uiterlijk, dat ie er leuk uitziet is toch wel geinig, maar voor mij echt geen reden om een telefoon niet te kopen of wel. Vind deze nieuwe look trouwens helemaal top, dus ik klaag niet :D

harriepopov 20-04-10 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 441252)
Hoezo koop je uberhaupt een telefoon op uiterlijk, dat ie er leuk uitziet is toch wel geinig, maar voor mij echt geen reden om een telefoon niet te kopen of wel. Vind deze nieuwe look trouwens helemaal top, dus ik klaag niet :D

Nee, maar een telefoon mag er wel stylish uitzien. Ik zie mezelf niet over straat lopen met een uitschuifbare koelkast + vriescompartiment die nog steeds niets anders kan dan bellen(en uitschuiven..)

glaantje 20-04-10 23:54

De nieuwe iPhone is in alle opzichten kleiner dan de vorige dus hoezo zou dat ineens een uitschuifbare koelkast + vriescompartiment (haha) zijn :)

mickvanwakeren 21-04-10 15:22

ik ga hem zeker halen!
mooi ding, maar een 3gs is fijn!

http://www.product-reviews.net/wp-co...-4g-rumors.jpg

harriepopov 21-04-10 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 441277)
De nieuwe iPhone is in alle opzichten kleiner dan de vorige dus hoezo zou dat ineens een uitschuifbare koelkast + vriescompartiment (haha) zijn :)

was niet bedoeld naar een iphone, maar een nokia, htc of andere bende.

RalfdeBoer 22-04-10 10:21

Ik vind het een zeer strak ontwerp. Het vorige toestel 3gs vond ik teveel plastic op de achterzijde. Het nieuwe model zou een andere achterkant hebben om minder op plastic te lijken.
Verder zijn de nieuwe features zeer vernieuwend (tenopzichte van het vorige model)

Harley4 22-04-10 10:23

Nou maar hopen dat je met de 4G wel kan navigeren, maw een degelijke GPS ontvangst idem aan andere fabrikanten

Bollie1 22-04-10 10:45

En de dockconnector aan de onderkant zit in de nieuwe versie in het metaal ipv het plastic zoals nu! geen last meer van haarscheurtjes!! ik heb al een scheur vanruim 2 cm nu

tetouani79 22-04-10 17:01

wat ik begrepen heb is een 4G netwerk niet komt(bestaat niet). T-Mobile is bezig met een andere netwerk die ze volgend jaar willen gaan lanceren. ben de naam van de nieuwe netwerk vergeten. iets uit vier letters


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.