iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone 4G (?) - 4e generatie iPhone (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/41135-iphone-4g-4e-generatie-iphone.html)

harriepopov 30-05-10 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I (Bericht 457735)
Vergelijk alle prijzen voor de nieuwe Iphone 3G. Waar is deze het goedkoopste.

200 euro minder:d en 230 bij de 16 gig.. gaat wel om de iPhone 3g.. weet niet hoe het met de 3gs was en hoe het met de nieuwe zal zijn.. alleen ze zijn volgens mij niet simlock vrij.. :(

Inderdaad niet simlockvrij..maar dan nog veel geld voor een twee jaar oud mobieltje vind ik..sowieso pleit ik voor een veel goedkopere iphone, zodat de hele wereld net zo flexibel en mobiel wordt ;) maarja ik vind ook dat de producent de prijs mag bepalen :)

I Xyzyx I 30-05-10 12:32

Klopt, maar ik verwacht dat de verhoudingen nu net zo zullen gaan liggen.. Ik wacht het even af, ik heb geen problemen met t-mobile en de t-mobile abbonomenten zijn niet extreem duur kwa prijs.. enige nadeel is het niet kunnen toevoegen van een 1000 smsjes bundel maar ik verwacht dat de komende 2 jaar ping steeds meer de overhand zal krijgen:d

Nog 8 nachtjes slapen en dan wordt hij waarschijnlijk geïntroduceerd.. kan niet wachten:d

harriepopov 30-05-10 12:44

Ik heb wel 1000sms, maar daar heb ik niets aan. Ik bel gemiddeld 870min pm, maar mn smsbundel gaat vaak geeneens over de 35%..lang leve whatsapp!

En over 8dagen al? Dan zit ik in las vegas..wellicht zenden ze het daar wel uit :)

apotheosis 30-05-10 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov (Bericht 458018)
Ik heb wel 1000sms, maar daar heb ik niets aan. Ik bel gemiddeld 870min pm, maar mn smsbundel gaat vaak geeneens over de 35%..lang leve whatsapp!

En over 8dagen al? Dan zit ik in las vegas..wellicht zenden ze het daar wel uit :)

Kameraad van mij is een kleine 1-2maand geleden nog naar las vegas geweest en hij is in een shop ofzo geweest waar er heel veel ipads waren waar iedereen mee kon spelen en testen enz....Dus het zou me verbazen je daar niet zou kunnen volgen ;).

Inekee 31-05-10 18:18

Weet iemand trouwens ook of de 4g ook met iets anders te verkrijgen is dan met t mobile? Ik heb namelijk niks met t mobile, ik vindt het zelfs een vreselijk slechte provider (eigen ervaring dan) dus ik heb een simonly van vodafone. Maar het voornaamste is eigenlijk dat ik een sms bundel van 1000 smsjes wil hebben, nu heeft phonehouse mij vertelt dat dat niet kon bij de iphone abonnementen maar is dat wel zo?

thirs. 31-05-10 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inekee (Bericht 458425)
Weet iemand trouwens ook of de 4g ook met iets anders te verkrijgen is dan met t mobile? Ik heb namelijk niks met t mobile, ik vindt het zelfs een vreselijk slechte provider (eigen ervaring dan) dus ik heb een simonly van vodafone. Maar het voornaamste is eigenlijk dat ik een sms bundel van 1000 smsjes wil hebben, nu heeft phonehouse mij vertelt dat dat niet kon bij de iphone abonnementen maar is dat wel zo?

Die 1000 smsjes bij TMobile zijn alleen bij het Relax inderdaad.

vasco 31-05-10 18:34

Phonehouse heeft het mis, Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop heeft al langere tijd iphones met abonnementen met oa Vodafone. Alleen Phonehouse zelf zal die waarschijnlijk niet kunnen leveren.

Inekee 31-05-10 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vasco (Bericht 458434)
Phonehouse heeft het mis, Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop heeft al langere tijd iphones met abonnementen met oa Vodafone. Alleen Phonehouse zelf zal die waarschijnlijk niet kunnen leveren.

Oh tof! Ik ga even kijken! Hopelijk hebben ze dat ook gelijk met de nieuwe gen. iPhone. Ik was sowieso al niet zo weg van phonehouse maar dit bevestigd ook maar weer waarom, bedankt!

vasco 31-05-10 19:08

Graag gedaan. Ik ben zelf ook aan het wachten op de nieuwe met een Vodafone abonnement. Of een simlockvrij in Belgie halen en mijn simonly die ik nu heb bij Vodafone laten verlengen. Ligt eraan op welke manier ik hem het snelste heb.

Hermadrid 31-05-10 20:59

Ik dacht dat je abbo alleen met t-mobile kon afsluiten in Nederland of wonen jullie in belgie?

vasco 31-05-10 21:01

Ik woon in Nederland. Bij de phoneshop kun je bij meerdere providers een contract met iphone afsluiten.

Hermadrid 31-05-10 21:16

serieus wat raden jullie aan vodafone of t-mobile? Ik ben iemand die weinig belt en smst dus ik dacht aan de i150 maar ze zeggen dat vodafone beter is. Dus wat raden jullie aan?

vasco 31-05-10 22:46

Dat is natuurlijk persoonlijk, ik wil zelf geen andere provider dan Vodafone, snel internet, goede ontvangst en een hele goede klantenservice.

Over t-mobile zijn er veel klachten, slecht bereik en slechte service.
Het bereik zal ook een beetje liggen aan waar je woont.

Hermadrid 31-05-10 22:50

Maar jij zegt bij phonehouse meerdere providers in NL maar ik kan alleen t-mobile kiezen?

vasco 31-05-10 23:04

Dan heb je niet goed gekeken..
Hier zie je Vodafone, KPN en T Mobile
Gratis iPhone aanbiedingen - Phoneshop.nl

Hermadrid 31-05-10 23:09

ooh ja sorry maar dus jij gaat voor vodafone bij de 4G. Die site die je stuurde dat zijn toch alle phoneshops in nederland?

vasco 31-05-10 23:14

Klopt heb nu ook Vodafone en zou geen andere meer willen hebben.
Volgens mij zijn ze alleen online en hebben ze winkels.
Vodafone stuurt hun klanten die een iphone willen ook door naar hun.

Hermadrid 31-05-10 23:19

dus je kunt ze alleen online bestellen? Phonehouse hebben toch ook winkeltjes in een stad enzo

wouter1981 01-06-10 08:24

The Phonehouse en Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop zijn 2 verschillende bedrijven volgens mij...

Inekee 01-06-10 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 458642)
The Phonehouse en Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop zijn 2 verschillende bedrijven volgens mij...

Inderdaad..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.