//

Motorola MOTOROKR S9 HD Bluetooth Stereo Headset toch kunnen kopen

Motorola MOTOROKR S9 HD Bluetooth Stereo Headset toch kunnen kopen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) De meegeleverde oordopjes klinken niet zo goed. Wat erger is: Ze blijven niet in m'n oren hangen. Bovendien is een draadloos koptelefoontje natuurlijk veel leuker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-09, 16:46
laptopleon laptopleon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oude Tonge
Berichten: 17
Arrow Motorola MOTOROKR S9 HD Bluetooth Stereo Headset toch kunnen kopen

De meegeleverde oordopjes klinken niet zo goed. Wat erger is: Ze blijven niet in m'n oren hangen. Bovendien is een draadloos koptelefoontje natuurlijk veel leuker en handiger omdat je niet met die draadjes overal achter blijft hangen en je je handen vrij hebt omdat je je iPhone gewoon in je zak kan stoppen.

Ik verwachtte daarom dat, nu Apple stereo Bluetooth ondersteund, er een groot aanbod /rage in Bluetooth koptelefoontjes zou volgen. Dat lijkt tot nu toe erg tegen te vallen. Zelfs hier op de site, waar toch een gigantisch aanbod is van accessoires, staat niet één stereo bluetooth koptelefoontje, laat staan met microfoon en iPhone bedieningsknoppen :\

Na het lezen van tientallen reviews, her en der op internet, van iPhone bezitters en review-sites, wilde ik de Motorola MOTOROKR S9 HD Bluetooth Stereo Headset kopen, zoals hij op Amazon.com heet.

Zoals geldt voor meer iPhone accessoires - en niet alleen elektronica maar zelfs simpele siliconen beschermhoesjes - wordt de S9 HD niet aan Europa verstuurd door Amerikaanse webwinkels als Amazon Heel kinderachtig. Hier in Europa zelf is alleen de veel oudere versie, de S9 (herkenbaar aan de rode streep) te koop. Naar ik begrijp werkt die niet of niet goed met de iPhone.

Ik geef het niet zomaar op en dacht er al aan m'n schoonzus die regelmatig in de VS komt, te vragen er een voor me te scoren. Ik kwam er achter, dat op eBay de S9 HD ook wordt aangeboden door verkopers van buiten de VS.

Kortom, ik heb 'm uit Hong Kong besteld voor $29, oftewel €21 (op dit moment) inclusief wereldwijde verzendkosten. Je moet er dan wel op bieden, dus je heb geen vaste prijs, maar dit is een koopje in vergelijking met de bedragen die elders gevraagd worden. Bijvoorbeeld Motorola winkels vragen al gauw $80 ex verzenden en Amazon vraagt $63.

Als ik 'm een tijdje uitgeprobeerd heb, zal ik een review op ciao-shopping zetten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-09, 09:34
marco_sire marco_sire is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zuid-holland
Berichten: 170
Standaard

ben je er zeker van dat dit een echte is? uit hong kong komt namelijk veel troep en namaak.....
  #3  
Oud 13-08-09, 21:22
laptopleon laptopleon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oude Tonge
Berichten: 17
Standaard

Zeker weet ik het uiteraard pas over een paar weken als ik 'm in huis heb..

Die verkoper verkocht er volop, lijkt me dat hij dan wel problemen zou krijgen. De foto's kloppen op zich.

Uiteraard kan hij de zaak proberen te flessen, maar aangezien het met PayPal betaalt is staan die garant.
  #4  
Oud 28-10-09, 17:55
laptopleon laptopleon is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oude Tonge
Berichten: 17
Standaard

Het is dus een imitatie. Bereik is goed en ik denk dat veel gebruikers het niet eens zullen merken, maar met name SRS WOW zit er niet op en de LED indicator kan niet oranje worden (alleen rood en groen) terwijl volgens de originele Motorola handleiding de LED ook oranje wordt in bepaalde situatie.

Omdat het allemaal nogal stevig plastic is, zonder zachte delen (net als bij de echte HD-S9), is het draagcomfort na een paar uur niet super, anderzijds heb je ook geen windgeruis op de fiets, zoals ik altijd had bij koptelefoontjes van walkmans.

Geluidskwaliteit is niet beter dan de standaard iPhone dopjes vind ik, maar ik kan niet zeggen of dat beter is bij de echte HD-S9 omdat ik die nooit gehoord heb.

Bij PayPal geklaagd dat ik opgelicht was, die wilden dat ik 'het object' terug stuurde 'met volg-optie' naar de verkoper (zodat je zeker weet dat ie aangekomen is), maar vooral niet naar een ander adres. De verkoper wilde per se dat ik het naar een ander adres terugstuurde.. Maar vooral: De verzendkosten van 'gevolgd' versturen zijn hoger dan 'het object' kostte.

Uiteindelijk heeft PayPal (nadat ik nog een keer apart ben gaan klagen hierover) het aankoopbedrag teruggestort 'bij wijze van goodwill'. Dat vind ik netjes maar ook terecht want ze garanderen tenslotte dat bij oplichting je je geld terug krijgt.

Eind van het liedje is dat ik toch maar een Nokia BH-604 gekocht heb. Aanzienlijk duurder maar ook aanzienlijk beter geluid en draagcomfort.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: stereo bluetooth headset hankypanky Muziek, foto & video 4 14-10-09 16:00
Hardware: bluetooth stereo headset icm navigatie kal_el iPhone Navigatie 0 22-08-09 15:50
Bluetooth verbinding werkt niet op motorola s9 headset k.driessen Archief 1 02-01-09 01:28
Apple iPhone Stereo Headset kopen, waar? Emiel Janson iPhone accessoires en onderdelen 2 24-06-08 12:39
Sitecom Bluetooth CN-532 wireless stereo headset pontifex iPhone accessoires en onderdelen 1 31-10-07 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.