//

reservekopie terugzetten half gelukt

reservekopie terugzetten half gelukt discussie in Archief forum; Hoi Mijn iPhone is ter reparatie weggeweest. Het scherm was kapot, en ik heb een nieuwe gekregen. ( had em verzekerd) Toen ik em aansloot aan mn pc met iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 31-08-09, 18:54
nynkee__ nynkee__ is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard reservekopie terugzetten half gelukt

Hoi

Mijn iPhone is ter reparatie weggeweest. Het scherm was kapot, en ik heb een nieuwe gekregen. ( had em verzekerd)
Toen ik em aansloot aan mn pc met iTunes draaiend, moest ik eerst de software op mn nieuwe iPhone updaten naar 3.0.1
Daarna wilde ik de reservekopie op de iPhone zetten, die ik had gemaakt voordat ik mijn 'oude' iPhone meegaf aan de koerier van de verzekeringsmaatschappij.
Het 'terugzetten' is net voltooid. Alleen mijn contacten, foto's (alleen filmrol) en Notitie's zijn overgezet. Al m'n apps staan er niet op. Ook de mail gegevens, Al mijn muziek, video's, en de Wi-Fi gegevens zijn niet 'teruggezet'. Wat moet ik hiermee? Gaat dit mij nu vaker gebeuren? Gelukkig heb ik alle apps nog wel op mn PC staan, en kan ik die dus terugzetten met synchronisatie

Ik heb een witte iPhone 3G, 16 GB, origineel met abonnement bij T-Mobile.

Laatst gewijzigd door nynkee__; 31-08-09 om 18:56. Reden: iets vergeten te zeggen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Terugzetten reservekopie Arend iPhone algemeen 8 15-03-11 14:22
Windows: Reservekopie terugzetten Interceptor iTunes 0 22-12-10 21:05
reservekopie terugzetten dwight11 iTunes 0 06-12-10 21:02
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45
Reservekopie terugzetten Vinzzz iPhone algemeen 5 27-08-08 20:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.