iconen ordenen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iphone 3gs 32gb wat een machtig apparaat. Nu heb ik mijn telefoon gejailbreaked en al heel wat applicaties op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iconen ordenen
Ik heb sinds kort een iphone 3gs 32gb wat een machtig apparaat. Nu heb ik mijn telefoon gejailbreaked en al heel wat applicaties op de iphone geinstalleerd. Maar het word een rommeltje alles staat dwars door mekaar heen. Is er een manier om de icoontjes te schikken op mijn manier zeg maar apps en dan games en dan fun etc ??
dan nog een vraag. Onderin de telefoon staat telefoon mail safari en ipod kan ik dit ook aanpassen ? Alvast bedankt voor de antwoorden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerste hartelijk welkom op het forum.
De beste tip die we je kunnen geven is het gebruiken van de zoekfunctie en dingen lezen. Al deze vragen zijn al lang en breed aan bod geweest op het forum. Doe daar je voordeel mee zou ik zeggen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Ibooks ordenen | Neptunus | iTunes | 1 | 17-04-11 12:11 |
Ordenen contactpersonen | Chelleke | iPhone algemeen | 1 | 04-12-10 01:04 |
contacten ordenen - | devercamme | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-06-10 19:13 |
verwijder app iconen ordenen | ob3lix | Archief | 5 | 06-11-08 00:36 |
|
|