sms sound discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil het sms sounds van mijn iphone aanpassen, zoals hier staat: SMS-geluiden en -namen van de iPhone wijzigen - iPhone - iPhoneclub.nl Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
sms sound
Hallo,
Ik wil het sms sounds van mijn iphone aanpassen, zoals hier staat: SMS-geluiden en -namen van de iPhone wijzigen - iPhone - iPhoneclub.nl Maar hoe geraak ik binnen die directories op mijn iphone? Welke tool moet ik daar voor downloaden (mac) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Gebruik Diskaid
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
No Shutter Sound | ruffian | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-03-11 14:06 |
sms tone op trillen zetten maar wel nog bel sound horen... | dell-eter | iPhone algemeen | 10 | 11-08-10 10:50 |
Lock sound | DennisE36 | iPhone algemeen | 0 | 19-08-09 17:43 |
sound boost voor 1.1.4 | batalhador | Jailbreak apps en thema's | 15 | 20-08-08 16:52 |
SOUND SETTINGS terugkrijgen!! | mischa1974 | Archief | 3 | 12-10-07 14:45 |
|
|