Iphone 3GS 32 Gig ( kleur naar keuze ) sealed en simlockvrij discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn eerder aangeboden Iphones zijn dus de deur uit en hebben nu een tevreden nieuwe eigenaar. Een kennis van me heeft nog 2 Iphones 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS 32 Gig ( kleur naar keuze ) sealed en simlockvrij
Mijn eerder aangeboden Iphones zijn dus de deur uit en hebben nu een tevreden nieuwe eigenaar.
Een kennis van me heeft nog 2 Iphones 3 GS 32 Gig over .... Het betreft dus gloednieuwe toestellen ( sealed verpakking ) en uiteraard simlockvrij . Ook deze toestellen worden verkocht met originele aankoopbon ( desgewenst kan de aankoopbon op naam van de nieuwe eigenaar gemaakt worden....dus nooit problemen bij eventuele garantieclaims ). De kleur is naar keuze ( hij heeft een zwarte en een witte ). Minimumprijs bedraagt 725 euro ....het bieden mag dus starten vanaf die prijs . De toestellen zijn direct beschikbaar en kunnen afgehaald worden in Hoogstraten ( vlakbij de Nederlandse grens dus ). Verzenden is ook mogelijk ..maar enkel na voorafbetaling ) Voor inlichtingen kan je me altijd pm sturen ....ik geef alle vragen en eventuele biedingen door aan de verkoper . Ik zou zeggen ....voor wie snel een volledig nieuw en simlockvrij toestel wil .....een unieke kans dus. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Deze gaat op slot en de topicstarter heeft als handelaar een PB mogen ontvangen.
|
|