//

Mobile Vikings .IPCC bij 3.1.2

Mobile Vikings .IPCC bij 3.1.2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb vandaag 3.1.2 geïnstalleerd met een cFW van deze website (non-activated voor 3GS, hij is simlockvrij). Alles werkt, ik kan bellen, sms'en, SBSettings ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-09, 13:03
Levian Levian is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard Mobile Vikings .IPCC bij 3.1.2

Hey,

Ik heb vandaag 3.1.2 geïnstalleerd met een cFW van deze website (non-activated voor 3GS, hij is simlockvrij).
Alles werkt, ik kan bellen, sms'en, SBSettings en Winterboard doen het, het ding loopt als een trein.
Ik heb nu de IPCC file van mobilevikings geinstalleerd op het ding met itunes 9.0.1 (aangepaste xml natuurlijk) en alle instellingen kloppen. Internet werkt weer zoals het hoort, alles doet het.
Behalve: Het logo van MV verschijnt niet en ook wordt MV niet vermeld onder Aanbieder. MMS is ook een probleemgeval, maar die deed het al niet bij 3.0. Wanneer ik een MMS verstuur, laad het tot ong. 90% van het balkje, blijft daar steken voor 5 minuten en stopt dan.

How to fix this?

Dank in advance
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-09, 13:06
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dat er geen providernaam verschijnt is een bekend probleem. Een oplossing daarvoor vind je hier of hier. Daarna kan je wel het logo van MV installeren

MMS juist ingesteld?

Laatst gewijzigd door WDS001; 25-10-09 om 13:08.
  #3  
Oud 25-10-09, 13:08
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levian Bekijk bericht
Hey,

Ik heb vandaag 3.1.2 geïnstalleerd met een cFW van deze website (non-activated voor 3GS, hij is simlockvrij).
Alles werkt, ik kan bellen, sms'en, SBSettings en Winterboard doen het, het ding loopt als een trein.
Ik heb nu de IPCC file van mobilevikings geinstalleerd op het ding met itunes 9.0.1 (aangepaste xml natuurlijk) en alle instellingen kloppen. Internet werkt weer zoals het hoort, alles doet het.
Behalve: Het logo van MV verschijnt niet en ook wordt MV niet vermeld onder Aanbieder. MMS is ook een probleemgeval, maar die deed het al niet bij 3.0. Wanneer ik een MMS verstuur, laad het tot ong. 90% van het balkje, blijft daar steken voor 5 minuten en stopt dan.

How to fix this?

Dank in advance
Is het dezelfde IPCC file als een aantal maand terug, of heeft ie een update gekregen?
Ik heb namelijk die van een aantal maand terug en bij mij toont ie mooi het logo, ook bij aanbieder vind ik mobile vikings.

Ik zou eventueel mijn licht opsteken in de facebook groep mobile vikings (op hun forum weliswaar), daar ga je veel beter kunnen geholpen worden dan hier (denk ik zo)


Edit: ik wist dat niet van dat niet weergeven van het carrier logo (zit dan ook nog steeds niet op 3.1 )
  #4  
Oud 25-10-09, 13:16
Levian Levian is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Dat er geen providernaam verschijnt is een bekend probleem. Een oplossing daarvoor vind je hier of hier. Daarna kan je wel het logo van MV installeren

MMS juist ingesteld?
Normaal toch wel dacht ik

APN: mms.be
Gebruikersnaam: mms
Wachtwoord: mms
MMSC: .http;//mmsc.be (delete de eerste '.')
Mms-proxy: 217.72.235.1:8080
Maximale mms-grootte: 300000
MMS UA Prof URL: niet ingevuld
  #5  
Oud 25-10-09, 13:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levian Bekijk bericht
Normaal toch wel dacht ik

APN: mms.be
Gebruikersnaam: mms
Wachtwoord: mms
MMSC: .http;//mmsc.be (delete de eerste '.')
Mms-proxy: 217.72.235.1:8080
Maximale mms-grootte: 300000
MMS UA Prof URL: niet ingevuld
Dat zou inderdaad moeten kloppen..
  #6  
Oud 25-10-09, 13:38
Levian Levian is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Nou.. tja, dan is er niet veel dat ik kan doen nu . Ik zal morgen wel eens naar de mobilevikings help desk bellen.
Even een andere vraag, die links voor de carrier fix, die verwijzen naar een plist edit, maar dit blijkt slechts een workaround te zijn. Om die carrier logo's en tekst weer echt te laten werken moet ik updaten naar de nieuwste baseband, neem ik aan?
Omdat ik toch niet afhankelijk ben van yellowsnow, is er een mogelijkheid om te upgraden zonder opnieuw een verse firmware te moeten installeren? (heb geen zin om een fresh install te gaan doen en dan te gaan frutsen met blackrain)
  #7  
Oud 25-10-09, 13:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levian Bekijk bericht
Om die carrier logo's en tekst weer echt te laten werken moet ik updaten naar de nieuwste baseband, neem ik aan?
Omdat ik toch niet afhankelijk ben van yellowsnow, is er een mogelijkheid om te upgraden zonder opnieuw een verse firmware te moeten installeren? (heb geen zin om een fresh install te gaan doen en dan te gaan frutsen met blackrain)
Updaten duurt niet zo lang (gaat sneller dan herstel) en jailbreaken met Blackra1n zou ook geen probleem mogen zijn op je iPhone 3GS. Als je geen zin hebt om die workaround te volgen, is er geen andere oplossing.
  #8  
Oud 25-10-09, 14:14
Levian Levian is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Nou, dan kan ik het vanaf hier wel weer verder.

Bedankt voor je hulp
  #9  
Oud 25-10-09, 14:24
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Omdat het een bekend probleem is (waar al meerdere topics over lopen) én je vraag is beantwoordt, ga ik deze discussie sluiten.

// Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Mobile Vikings IPCC op iOS4 (Ook iPhone 4 en iPad!) conspiracy Overige providers België 55 11-04-11 09:55
België: gebruik van smileys bij Mobile Vikings onmogelijk??? minosvdb Overige providers België 1 03-10-10 18:42
Mobile Vikings: mobile internet probleem Beejay Mobile Vikings 1 02-07-10 20:35
Microsim verkrijgbaar vanaf 25 juni bij Mobile Vikings wvy iPad algemeen 0 17-06-10 08:13
Mobile Vikings op laptop Lancia Archief 3 27-10-09 22:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.